מוטו מדריך. עכשיו בחנויות וכאן

מטרו ימין 4
רוית עליון
מתחת לשורת MENU מטרו
KTM
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אפריליה
רפידו
סטפן
לארט
אייפקס
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
Ad motorsport
אופנוסנטר קוביה שמאל
פרפקט קוביה שמאל
הארלי שמאל
מטרו לבן – קוביה שמאל
HRP קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אוגוסטה קוביה הכי עליון
ברקום קוביה שמאל
HJC
כרמיאל קוביה שמאל

הונדה מפתחת בקרת שיוט אדפטיבית לאופנועים

הונדה מפתחת בקרת שיוט אדפטיבית לאופנועים

גיא בן ברק

עולם הרכב הבין זה מכבר כי ככול שייקחו את השליטה מהנהג ויעבירו למחשבים – כן תגבר הבטיחות והיעילות. באופנועים התהליך מורכב יותר אך אלקטרוניקה בטיחותית בוודאי קיימת עם בקרת אחיזה, מצבי כוח מנוע ועוד, וכעת מי אם לא הונדה מביאה את השלב הבא – אופנוע עם בקרת שיוט אדפטיבית. מערכת זו המותקנת כיום באינספור דגמי מכוניות חדשות הינה כשמה כן היא, קרוז קונטרול חכם ובטיחותי וממוחשב המוזן מרדאר, חיישנים ומצלמות, לרמה שהוא יודע להאט ולהאיץ את האופנוע בהתאם לסכנות, מכשולים, כלי רכב אחרים בנתיב, הולכי רגל מתפרצים, ועוד. האם אנחנו זוכים לעוד מערכת הנוטלת את הפאן מהרכיבה או לעזר בטיחותי חשוב?

תגיות:

תגובות

הונדה מגדל 520