מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
הונדה אפריקה טווין 1100 – תמונות רשמיות
מערכת מוטו | צילום: motorcycle.com
חודש וקצת אחרי הטיזר הרשמי שחשפה הונדה, ובזכות תמונות שפורסמו לראשונה במגזין Motorcycle.com, אנו מקבלים הצצה ראשונה לאפריקה 1100 החדש.
המנוע, שיגדל לנפח של 1048 סמ"ק, אמור לעלות בהספק לכ-101 כ"ס.
האפריקה החדש יוצע בשני דגמים, בדומה לדגם הקטן יותר – כך שאנו צפויים לקבל גם גרסת ספורט-אדוונצ'ר. האגזוז עודכן – לתקנות יורו 5 ו-6 שיבואו בהמשך ויש גם שלדה חדשה.
החזית מעודכנת, עם פיירינג מעוצב שנראה אפילו מעט רזה יותר ומבט מעמיק בתמונות מגלה מסך TFT גדול – שיהיה זמין בשני הדגמים. הדגם הרגיל של האפריקה החדש, מגיע עם משקף קצר יחסית ומיכל דלק גדול יותר ודגם הספורט מגיע עם משקף גבוה, וכנראה גם פנסים עוקבי פנייה.
מגיניי הידיים עודכנו בשני הדגמים, וניתן להבחין בשינוי נוסף – בדגם ה-AS ישנו סבל אחורי, ובדגם הרגיל זנב עירום יותר ללא סבל.
תאריך רשמי לחשיפה – עדיין לא הוכרז, אך אין ספק כי הונדה מתכוונת להסתכל לק.ט.מ לב.מ.וו, ולשאר היצרניות בלבן של העיניים, ולנסות להעביר רוכבי אדוונצ'רים גדולים אל הכנף האדומה.
הקודם לא הרשים, אותי לפחות, ורכבתי מבחן גם על הרגיל וגם על ה DCT, וכנראה כך גם זה.
טוב נו, אחרי שיורדים מקרוסטורר זה בעייתי.
אבל כשעולים על קטום… וואי וואי… זו לא פרסומת. 🙂
רכבתי על ה1000 בנורווגיה9 ימים. כיסא נהג הכאיב. מנוע כמו סינגל.. לא אהבתי. בסה טוב מאוד בהייוי ובכלל למעט 2 ההסתייגויות למעלה.
שמו קרוז קונטרול?
שמו צמיגי טיובלס?
בלי שני אלו זו נשארה ותשאר אופציה לפראיירים