מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
סטפן
ברקום שמאל
סטומפ
KTM עליון קוביה
תמוז
לרט
פרפקט קוביה שמאל
הארלי שמאל
מונדיאל קוביה
מתלה לקסדה
HJC

האם קוואסאקי תחשוף אדוונצ'ר קרבי בנפח 700 סמ"ק?

האם קוואסאקי תחשוף אדוונצ'ר קרבי בנפח 700 סמ"ק?

מערכת מוטו

צילום: יצרן, אילוסטרציה: אסף לביא

בזמן יצרנים רבים חושפים דגמי אדוונצ'ר חדשים בנפחים רבים וליעודים רבים, קאוואסאקי נשארה מאחור, כשהיא מציעה באמריקה את ה-KLR650 הבסיסי, בשאר העולם את דגמי הוורסיס 650 ו-1000 להם אין שום יכולת שטח ואת ה-Versys-X 300, שאומנם בעל יכולת שטח מסויימת אבל לא בנפח הנכון, הקטגוריה החמה היום נמצאת בטווח בין 650 ל-900 סמ"ק עם יכולות שטח גבוהות, משקל נמוך וידידותיות גבוהה, תמצאו בקטגוריה הזאת שני מתחרים עיקריים: הטנרה 700 של ימאהה וה-790 אדוונצ'ר של KTM.

קאוואסאקי KLX650 | צילום: רונן טופלברג.

נכון להיום, לקאוואסאקי אין שום דבר להציע כשזה מגיע לתחרות ראויה לשאר השחקנים בסגמנט. כעת יכול להיות שזה הולך להשתנות שמועות מכמה מקורות בעולם טוענות עשו לא מעט רעש ברשת בימים האחרונים בהן מדברים על כוונת קאוואסאקי ליצר דגם חדש המותאם לקטגוריה, בינתיים השמועות קוראות לאופנוע KLX700. קאווסאקי מעולם לא נכנסה לקטגוריה בצורה הזאת, היו לה אופנועי סינגל גדולים וחזקים, ה-KLE500 – שהיה יותר כביש מאשר שטח – ואפילו KLV1000, שהיה וי-סטרום בתחפושת.

ה-KLV1000 של קאוואסאקי, מוכר לכם?

לפי ההערכות הדגם החדש יהיה מבוסס על מנוע הוורסיס 650, עם שלדה חדשה, חישוקי שפיצים, מזלג הפוך ארוך מהלך, כידון ומיכל הדלק גבוהים, משקף גבוה ומגוון המיגונים – גחון ידיים וכו'.

אם דגם כזה יצליח לא מן הנמנע שקאוואסאקי תרצה להיכנס גם לקטגוריה הבכירה בה היום מייצג אותה הוורסיס 1000, אופנוע שונה מרוב מתחריו בקטגוריה, בעוד רובם בעלי מנוע טווין ויכולות שטח מסויימות הוורסיס מדגמן מנוע 4 צילנדרים וגלגלים 17" יצוקים, אם מתחרה לטנרה 700 יצליח בשוק אולי בהמשך נראה גם מתחרה לאפריקה טווין.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
מטרו מגדל שמאל