fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן
MV קוביה
HJC

האם זהו הקטנוע החשמלי החדש של הוסקוורנה?

האם זהו הקטנוע החשמלי החדש של הוסקוורנה?

אביעד רייס

צילום: יצרן, אילוסטרציה: אסף לביא

נראה שלהוסקוורנה יש קטנוע חשמלי חדש בדרך, בשיתוף עם בז'אז'. בתמונה שדלפה לרשת נראה ה-צ'יטאק החשמלי של היצרנית ההודית שכבר מוכן לשיווק שיחל כבר ב-2020, ולידו קטנוע נוסף – של הוסקוורנה. 

עם התמונה נחשפו גם מספר פרטים טכניים ונראה ששני הכלים חולקים את אותם מפרטים – דגם אחד של הקטנוע החשמלי של הוסקוורנה יהיה בעל אותו מנוע של הבז'אז' שמפיק הספק של קצת מעל ל-5 כ"ס והוסקוורנה תציע דגם נוסף עם מנוע חזק יותר, שמפיק הספק של קצת מעל ל-13 כ"ס. 

עדיין לא ידוע אם הקטנוע החשמלי של הוסקוורנה יציע סוללה נשלפת או מה יהיה טווח הרכיבה, אך כן ידוע שהצ'טאק כולל שני מצבי רכיבה – אקו ו-ספורט וטווח רכיבה מקסימלי של 95 ק"מ במצב הראשון. עוד ידוע כי הסוללה של הצ'יטאק יכולה להטען ל-80% בתוך 3.5 שעות, כך שאפשר להעריך שנתוני הטווח והטעינה יהיו דומים בין שני הקטנועים, לפחות בדגם הקטן יותר. ההערכות מדברות כי בז'אז' תציג את הצ'יטאק בדגם עם הספק גדול יותר בהמשך. 

הצ'יטאק של בז'אז'

נראה כי הקטנוע החשמלי של הוסקוורנה מציע עיצוב מודרני, ובתוך כך תאורת LED שנראית בתמונה ואולי גם מסך תצוגה מתקדם עם חיבור לסמארטפון. יכול להיות שגם נראה בו הילוך אחורי – בדומה לזה שקיים בצ'יטאק. לפי התמונה, ההגעה לשווקים של הקטנוע החשמלי החדש של הוסקוורנה אמורה לקרות כבר ב-2021. 

 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל