מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

Ad motorsport רוית
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינדיאן ימין
מטרו באנר שמאל הכי עליון
שרקו
אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
לרט
פרפקט קוביה שמאל
סטפן
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
1 על 1
ברקום שמאל
תמוז
רוית דדוש עליון
אוגוסטה קוביה הכי עליון
מתלה לקסדה
HJC
הארלי שמאל
אינדיאן קוביה שמאל
מונדיאל קוביה

האופנוע החדש של ג'אווה

האופנוע החדש של ג'אווה

אביעד רייס

צילום: יצרן

ג'אווה זכורה לותיקי ענף הדו"ג מהסיבוב שלה בישראל בשנות ה-80 העליזות, לא תמיד לטובה… החברה הצ'כית שהוקמה בפראג בשנת 1929 נמצאת כיום בבעלות מהינדרה ההודית שהשתלטה על לא מעט מותגי דו-גלגלי, לדוגמא קטנועי פיג'ו, שהושקו מחדש בישראל ממש לא מזמן. במסיבת העיתונאים החגיגית שנערכה בהשקה קיבלנו רמז שאולי נראה מותגים נוספים של מהינדרה מגיעים לישראל ובתוך כך גם ג'אווה. 

האופנוע חדש אבל השם לא – לג'אווה כבר היה פיראק שפותח בסודיות כשצ'כוסלובקיה נכבשה על ידי הנאצים ומפעלי החברה 'הושאלו' על ידי ה-SS לפיתוח וייצור כלי המלחמה של הגרמנים. 

הפיראק החדש הוא 'בובר' בעל מנוע סינגל מקורר נוזל בנפח 334 סמ"ק שמפיק הספק של כ-30 כ"ס ומומנט של 3.1 קג"מ. הלוק הוא כמובן גולת הכותרת של הפיראק וחייבים להודות שהוא נראה טוב – צביעת 'שחור על שחור' עם נגיעות קלות של צבע חום במושב היחיד המעוצב ובמיכל הדלק. חישוקי השפיצים השחורים, הכידון הגבוה, הכנף ויחידת התאורה האחורית מעניקים לפיראק את המראה הנכון. 

הפיראק מצויד במערכת ABS, גיר 6 הילוכים, צמד אגזוזים ובולם אחורי מתכוונן. גובה המושב עומד על 750 מ"מ, קיבולת מיכל הדלק על 14 ליטר והמשקל הרטוב על 179 ק"ג. האם נזכה לראות את הפיראק החדש של ג'אווה בקרוב בישראל? אנחנו עוקבים ומבטיחים לעדכן. 

גלריה

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל