fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
MV קוביה
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן

ד.ל.ב מוטוספורט משיקה את KLIM בישראל

ד.ל.ב מוטוספורט משיקה את KLIM בישראל

אביעד רייס

צילום: רונן טופלברג

מותג הפרימיום המתמחה בציוד רכיבה ואביזרים לרוכבי שטח ואדוונצ'ר, החל את דרכו בשנת 1994 במדינת איידהו בארה"ב. איידהו מתאפיינת בשטחים פראיים רבים, ובתוך כך יערות והרים מושלגים כאשר בשיא החורף, השלג מגיע לעיתים אף לגובה של מעל ל-4 מטרים. מייסד החברה, ג'סטין סאמרס שגדל וחי באזורים הפראיים הללו, החליט לקחת את הידע שצבר במשך שנים ולהפוך אותו לביזנס, וכך הוקמה לה חברה Teton, שתחום התמחותה היה ייצור ומכירה של ביגוד וציוד חילוץ וטיולים. עם התחזקות תחום אופנועי השלג, הבין ג'סטין כי בתור רוכב מנוסה הוא יוכל לייצר את הציוד הטוב ביותר, ובשנת 1999 הוא נכנס גם לתחום זה.

בשנת 2011, מתחילה חברת הציוד של ג'סטין ששינתה את שמה בינתיים ל-KLIM, לעסוק גם בציוד לרוכבי אופנועים, עם דגש על רכיבת אנדורו, דו"ש ואדוונצ'ר. בשנת 2012 נרכשת KLIM על ידי פולריס, אך שומרת על האופי, על השם ועל ערכי המותג. מוצרי KLIM מתאפיינים בעמידות טובה מאד, ובשילוב טכנולוגיות מתקדמות, כמו לדוגמא מיגון D3O דק לביגוד, המציע ספיגה ופיזור אנרגיה טובים במיוחד ואת טכנולוגיית ה-KOROYD במבנה "חלת הדבש", אותה ניתן למצוא בקסדות המותג.

ב-KLIM מצהירים על תכנון שמיועד לענות על צרכי הרוכבים, בכל תחומי הרכיבה, עם דגש כאמור על עמידות טובה במיוחד של הציוד. מצהירים, וגם עומדים מאחורי זה – ומספקים אחריות לכל חיי המוצרים (בכפוף לתקנון החברה) ו-5 שנות אחריות על הציוד ואף החלפה של מוצרים לחדשים, במקרה של תאונה (גם כאן – בכפוף לתנאים). סטייטי, נציגת המכירות העולמית של KLIM שהגיעה כל הדרך מאיידהו לטובת ההשקה – מספרת כי האינטרס של החברה באחריות הלא רגילה הוא לקבל את הציוד שעבר תאונה, ללמוד אותו, ולשפר בדגמים הבאים. הגעתה של סטייסי ממרחק כה רב, מעידה גם על הרצינות בה לוקח היצרן את השוק הישראלי, שהוא אמנם קטן, אך מתאים במיוחד לאופי של KLIM.

ב-KLIM דואגים להרכיב את הציוד שלהם מהחומרים הטובים ביותר, וביניהם ניתן למצוא את חומרי הבידוד של GORE-TEX, רוכסני YKK הידועים, VELCRO, KEVLAR, 3M ועוד.
ליין המוצרים רחב במיוחד וכולל כאמור ציוד לרוכבי אדוונצ'ר – חליפות, קסדות, כפפות, תיקים ועוד, ציוד לרוכבי השטח – חליפות, קסדות, משקפי אבק, כפפות תיקים ועוד, כמו גם ביגוד קז'ואל ואביזרים נוספים לרוכבי שטח. ב-KLIM שמים דגש גדול גם על העיצוב החיצוני והנראות ומציעים שלל צביעות, ולא שוכחים להתייחס גם לקהל הנשי, עם מגוון של ביגוד רכיבה ואביזרים המתאים במיוחד לבנות המין החזק.

למרות העובדה ש-KLIM נחשב כמותג פרימיום בכל רחבי העולם, בד.ל.ב מוטוספורט חושפים במסיבת ההשקה החגיגית תמחור אטרקטיבי במיוחד הקרוב למחירים בארה"ב. כך למשל תמכר חליפת ה-XC במחיר של 760 ש"ח (מכנס+חולצה), תיק שתייה מדגם QUENCH PAK יימכר במחיר של 360 ש"ח ועוד.

קסדות:

F5 – קסדת שטח הבנוייה מחומרי קרבון-פייבר, בעלת משקל של 950 גרם+-, השמה דגש על אוורור.
הדיפון הפנימי בנוי משלושה סוגים של חומרים סופגי אנרגיה, ברמות שונות כדי להעניק את ההגנה הגבוהה ביותר. ה-F5 כוללת פטנט מגנטי יחודי לנעילה ותקן בטיחות ECE. ה-F5 תעלה בישראל 2,230 ש"ח.

F5 KOROYD – דגם ה-F5, בשילוב הטכנולוגיה המתקדמת במבנה "חלת הדבש" – קורויד, שמקורו בעולם התעופה ומצטיין בספיגת האנרגיה בשיעור של 48 אחוז יותר מדיפון קונבנציונלי של קסדה. המבנה המאוורר שב-F5 הרגילה נמצא גם פה, והמחיר – 2,905 שקל.

KRIOS – מציעה מבנה אוירודינמי במיוחד, הקריוס היא אחת מקסדות האדוונצ'ר הקלות ביותר שאפשר לקנות. הקסדה בנויה ממעטפת קרבון ומציעה ארבעה מצבי רכיבה, דיפון פנימי נעים ורמת בידוד רעשים גבוהה. המחיר – 2,235 שקל.

KRIOS PRO – ב-KLIM מצהירים כי זו קסדת האדוונצ'ר המתקדמת בעולם. משלבת את כל היתרונות של דגם הקריוס הרגיל, יחד עם טכנולוגיית הקורוייד. לקריוס פרו משקף מתכהה אוטומטית בהתאם לתנאי התאורה, דיפון ריפוד פנימי נעים למגע, משקל נמוך במיוחד, אבזם בנעילה מגנטית, משקף פוליקרבונט נגד שריטות וגמישות ברכיבה עם 4 מצבים שונים לבחירה. מחירה – 3,125 שקל.


כפפות:

MOJAVE PRO – כפפות קיץ מאווררות, משולבות עור. המוהאבי פרו כוללות מיגון פנימי בולט, ורצועת משיכה – לנוחות מירבית בלבישת הכפפות. מגיעות במגוון מידות ובמספר צביעות. המחיר – 290 שקל.

DAKAR PRO – כפפות דו-שימושיות חזקות ועמידות במיוחד, גם לרכיבת כביש וגם לרכיבת שטח. בעלות ארגונומיה ונוחות מצוינות במגוון מידות. המחיר – 315 שקל.

ADVENTURE GTX – כפפות אדוונצ'ר, המתאימות לכל סוגי הרכיבה – כביש ושטח, בעלות עמידות גבוהה במיוחד. ה-GTX עמידות למים, כוללות מיגון עבה ומספקות אחיזה מצוינת. המחיר – 805 שקל.

בליין הכפפות של KLIM גם מספר דגמי כפפות לרוכבי האנדורו והשטח בצבעים ועיצובים שונים.

תיקי ציוד:

KODIAK BAG – תיק טרולי לציוד רכיבה אשר עוצב מחדש כדי לספק שימושיות ועמידות מעולה, כיאה למוצרי KLIM. בתיק תא נפרד לקסדה, משקפי אבק ועוד. המחיר – 1,120 שקל.

QUENCH PAK – תיק שתייה בנפח 2 ליטר, שתוכנן לעמוד בתנאים קשים. תיק השתייה כולל שקית שתייה, משקל קל וסגירה נוחה למינימום הפרעה ברכיבה. המחיר – 360 שקל.

SCRAMBLE PAK – פאוץ' רכיבה לכלי עבודה לרוכבי שטח ואנדורו, בעל נפח גדול לאחסון כלי עבודה ומציע חלוקה פנימית חכמה ובטוחה. המחיר – 315 שקל.

מעילים:

MARRAKESH – מעיל ממוגן המתאים לכל סגנונות הרכיבה. מציע עמידות מעולה, משקל קל, אוורור, עשוי מבד מיקרו-מש גמיש ונעים וכולל מיגון מלא לגב, מרפקים וכתפיים. המחיר – 1,565 שקל.

INDUCTION – מעיל קיץ מאוורר וקשוח. מציע זרימת אוויר מקסימלית דרך בד הרשת, מיגון D3O מלא לגב, כתפיים ומרפקים. המחיר – 1,565 שקל.

CARLSBAD – מעיל אדוונצ'ר לרכיבות כביש ושטח. עמיד וקל משקל, וכולל שלל פתחי אוורור הניתנים גם לסגירה. למעיל דיפון GORE-TEX בשלוש שכבות, רצועות הידוק להתאמה מרבית, מיגוני D3O מתקדמים ועוד. המחיר – 2,455 שקל.


חליפות שטח:

XC – חליפת שטח מאווררת ביותר המיוצרת מבד עמיד במיוחד. ה-XC מגיעה במגוון רחב של צבעים. המחיר – 760 שקל (לחולצה + מכנס).

MOJAVE – חליפת רכיבה, אידיאלית לרוכב הישראל, המיועדת לתנאי רכיבה חמים במיוחד. מאווררת ביותר ומציעה עמידות טובה מאד בפני שחיקה וחיכוך. המחיר – 1,030 שקל (לחולצה + מכנס).

DAKAR – חליפת השטח המובילה של מותג KLIM. תוכננה בעבור הרוכבים הקשוחים ביותר ומיועדת לכל עונות השנה. המחיר – 1,140 שקל (לחולצה + מכנס).

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל