fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר

דו קיום בשטח

דו קיום בשטח

מערכת מוטו

צילום: ניר עמוס

ביום שישי האחרון נשמעו במסלול המרוצים בפצאל דיבורים בעברית, ערבית ואנגלית, שתובלו ברעש מנועים. לצד רוכבי הכביש ה'קבועים', התקבצו להם כשלושים רוכבי אינדורו מהמגזר הערבי, מהרשות הפלסטינאית וישראלים ליום הדרכת רכיבת אינדורו. מעקב ברשתות החברתיות אחרי רוכבת קבוצת המרוצים של KTM רן יוחאי, הביא לפניה של קבוצת רוכבי אינדורו מהרשות הפלסטינאית אל מיקי יוחאי אביה של רן בבקשה ליצירת מפגש להדרכת רכיבה. הסתבר כי הצימאון ללמוד ולהתקדם בקרב רוכבים המתגוררים בשטחי הרשות הפלסטינית הינו גדול במיוחד. 

את יום ההדרכה הייחודי הוביל זיו כרמי ורוכבי האנדורו מהמגזר הערבי מקבוצת Arab Enduro Riders, שנרתמו גם כן למשימה וסייעו לחיבור וליצירת גשר של שפה ושיח בין הרוכבים. ד.ל.ב מוטוספורט פרשה את חסותה על האירוע ודאגה להביא למפגש גם את נציגי יבואן KTM מהרשות הפלשתינית שהגיעו משכם ולקחו חלק באירוע.

יום ההדרכה התחלק לשניים – החלק הראשון נערך במסלול אינדורו קרוס שמשלב אלמנטים יעודיים להדרכה ופיתוח כישורי רכיבה. בחלקו השני של היום יצאו הרוכבים לרכיבה מהנה בשבילים הסמוכים למסלול, תוך שהם מיישמים את מה שלמדו בהדרכה. "הם כל כך רוצים ללמוד ולהתקדם" אמר זיו בסיום היום. "נהדר היה לראות את ההתקדמות המידית שלהם. כיף גדול".

"האירוע מהווה נקודת זינוק לקשר משותף שיניב פעילויות נוספות בעתיד. הרצון ליצור דו-קיום בין הרוכבים הפלשתינאים לישראלים קיים ואפשרי – דרך הספורט שכולנו כה אוהבים" ציין יוחאי בסיום הפעילות. בעתיד הקרוב מתוכננים כאמור מפגשים משותפים נוספים, גם בענפי ספורט מוטורי נוספים. "היה יום מקסים. מאד נהנינו, למדנו המון, מקווים שתהיה לזה המשכיות", אלה היו מילות הסיכום שנשמעו מכל עבר, מכל המשתתפים. ראש המועצה האזורית בקעת הירדן, דויד אלחייני קיבל בברכה את הרוכבים השכנים ואמר: "בשעה שאחרים מדברים על שלום אנחנו עושים שלום".

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל