fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן

דוקאטי פניגאלה V4 סופרלג'רה עם 234 כ"ס

דוקאטי פניגאלה V4 סופרלג'רה עם 234 כ"ס

אביעד רייס

צילום: יצרן

הכירו את פרויקט 1708 עליו עובדת דוקאטי: גרסת סופרלג'רה ('מאוד קלה' בתרגום מילולי לעברית) לסופרבייק שלה, הפניגאלה V4R, עם 234 כ"ס ומשקל יבש של 152 ק"ג, הכי קרוב שיש לאופנוע המוטוGP של דוקאטי, הדזמוסדיצ'י GP19.

דוקאטי עוד לא פרסמו תמונות רשמיות ובינתיים הכל מגיע מהדלפות רשת ומחברות שעובדות עם היצרן ופרסמו חומרים רשמיים שלהן, החשיפה הרשמית-רשמית של דוקאטי תהיה ממש בקרוב, אז נקבל אישור לנתונים ותמונות של הדגם.

ממה שפרוסם, רשימת האבזור ארוכה ותגרום לכל חובב רכיבה לרייר: שלדה, פיירינג וגלגלים מקרבון פייבר; בולמים מתוצרת אוהלינס – מקדימה מזלג NPX ומאחור בולם TTX36 עם קפיצי טיטניום; משולשי היגוי מכורסמים; קליפרים של ברמבו מסדרת ה-Stylema R היוקרתית; מערכת פליטה קלילה של אקרפוביץ'; צמיגי דיאבלו Supercorsa SP של פירלי; כנפונים שנלקחו מה-GP16 ומספקים כוח הצמדה של 50 ק"ג ב-270 קמ"ש ועוד מכלולי קצה – הכל כדי לייצר גרסת מסלול חוקית לכביש הציבורי.

אם אתם כבר בדרך לבנק, כדאי שתדעו שתג המחיר צפוי לעמוד על כ-100,000 דולר. הייצור יתחיל באפריל הקרוב כאשר 5 אופנועים ירדו מפס הייצור כל יום, חלק מ-500 אופנועים בלבד שצפויה דוקאטי לייצר מהסדרה. האופנועים הראשונים ימסרו ללקוחות המאושרים כבר בחודש מאי הקרוב.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל