מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
הווסקוורנה באנר שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
ברקום שמאל
קריפטונייט
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
פרפקט קוביה שמאל
סטומפ
סטפן
KTM עליון קוביה
לרט
מונדיאל קוביה
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
מתלה לקסדה
הארלי שמאל

דוקאטי סטריטפייטר V4 נחשף

דוקאטי סטריטפייטר V4 נחשף

אביעד רייס

צילום: יצרן

סופר-נייקד, סטריט-פייטר… תקראו לו איך שאתם רוצים – האופנוע הזה הולך להופיע בחלומות של הרבה רוכבים. זהו אחד האופנועים הכי מצופים בשנת 2020: מנוע הדסמוסדיצ'י סטרדלה V4 בנפח 1,103 סמ"ק מפיק כ-208 כ"ס ב-12,750 סל"ד ו-12.5 קג"מ ב-11,500 סל"ד. המשקל עומד על 178 ק"ג ויש כאן כמובן גם חבילת אלקטרוניקה מתקדמת ועשירה.

הסטריט-פייטר החדש הוא למעשה פניגאלה V4 ערום ללא פיירינגים ועם כידון רחב. ה-SF V4 החדש יהיה זמין בשתי גרסאות – "רגילה" וגרסת S יוקרתית שמגיעה עם מערכת בולמים חשמלית הכוללת מתלי אוהלינס (מזלג TTX מקדימה) ומערכת שליטה חשמלית על המתלים של אוהלינס, במקום בולמי שוואה בגרסה ה"רגילה", המתלים מתכווננים לחלוטין כמובן בשתי הגרסאות גם מקדימה וגם מאחורה. גרסת ה-S שוקלת שני ק"ג פחות, וזאת גם הודות לחישוקי האלומיניום המיוחדים מבית מרצ'סיני בהם היא מצוידת. עם מערכת פליטה ייעודית של אקרופוביץ' המוצעת כאופציה, טוענים בדוקאטי כי הסטריטפייטר יפיק עד כ-220 כ"ס כולל דיאטה של 6 ק"ג מהמשקל העצמי של האופנוע שגם ככה די נמוך. 

העיצוב שלטענת דוקאטי הושפע מאד מדמות הקומיקס ה"ג'וקר", סופר קרבי ושרירי וכנפוני המרוצים בשני צידי האופנוע לא שם סתם ליופי – הם מספקים לחץ של 28 ק"ג במהירות של 270 קמ"ש, שמצמידים את הסטריט פייטר לאספלט ומוודאים שהוא לא ימריא השמיימה. 

בשני הדגמים – מערך אלקטרוני מרשים. "מוח" האופנוע – יחידת ה-IMU בעלת 6 צירים מספקת מידע בזמן אמת למערכות האלקטרוניות של האופנוע, ובתוך כך: מערכת ABS להטייה, בקרת אחיזה, בקרת החלקה, בקרת ווילי, בקרת זינוק, בקרת בלימת מנוע וגם קוויק שיפטר+. כדי ליצור תנוחת רכיבה שפויה יותר מבפניגאלה הספורטיבי והקיצוני, החליפו בדוקאטי את הקליפאונים בכידון רחב ושטוח. רגליות הרוכב מוקמו מחדש כדי לאפשר רכיבה נוחה יותר בכביש. 

מחיר ומידע לגבי הגעתו של הסטריטפייטר החדש עדיין אין, אך אפשר להעריך כי תג המחיר העתידי שלו יאפשר רק לבעלי כיס עמוק במיוחד להעמיד אותו בחנייה. אנחנו מחכים לעדכונים חדשים. 

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
מטרו מגדל שמאל