fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

דוקאטי מציגה 'סקרמבלר חשמלי' חדש

דוקאטי מציגה 'סקרמבלר חשמלי' חדש

אסף לביא

צילום: יצרן

מעבר לאופנועים, דוקאטי משווקת עוד כלי דו-גלגלי – אופניים, הם כבר חשפו דגם או שניים כשהם מיועדים לפעילות ספורטיבית ואפילו תחרותית, אבל משהו לשימוש יום יומי עירוני עוד לא היה להם, כעת היצרן הבולוני חושף דגם חדש e-Scrambler, שמשמו עוד ניתן לחשוב שבכלל מדובר בגרסה חשמלית לאופנוע המצליח שהצמיח סדרת דגמים שלמה שהפכה לתת-מותג של היצרן.

ה-e-Scrambler הם אופניים חשמליים אורבניים עם שלדת אלומיניום ומכלולים ברמה גבוהה, מועצב ברוח בחופש של מותג סקמבלר ומצויד במנוע 250 וואט E7000 מתוצרת שימנו, סוללה בקיבולת של 504Wh, גיר NX של סרם עם 11 הילוכים, קליפרים עם 4 בוכנות, גם כן מתוצרת סרם וצמיגי פירלי Cycl-e GT, ה-e-Scrambler מיוצר ע"י דוקאטי בשיתוף יצרנית האופניים החשמליים Thok.

הודות למרכז הכובד הנמוך של האופניים וגאומטריית השלדה אמור ה-e-Scrambler להרגיש כמו אופניים רגילים ונוח יותר מאופניים חשמליים אחרים. דוקאטי מציעים אבזור מקורי רב כמו סבל אחורי, מגני בוץ, ג'ק צד ומאותתים.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובה אחת ל דוקאטי מציגה 'סקרמבלר חשמלי' חדש

  1. טוב נו, אם ל KTM יש כבר מזמן אופניים, אז גם דוקאטי היו צריכים להרים איזו כפפה. כי בסוף כולם צריכים להיות אותו דבר. אוי ויי. שיהיה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל