fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

דוקאטי: ייצור פאניגאלה 1299 טווין ימשך עד 2020

דוקאטי: ייצור פאניגאלה 1299 טווין ימשך עד 2020

גיא בן ברק

צילום: יצרן

הצגת הפאניגאלה V4 סופרבייק השנה אינה סוף דרכו של מנוע השני צילינדרים המיתולוגי של דוקאטי בתצורת הספורט שלו, היצרן מצהיר כי ימשיך לייצר מנועי וי-טווין ספורטיביים עד שנת 2020 ויתכן שמעבר לכך. גרסת ה-FE, פיינל אדישן, של ה-1299 פאניגאלה טווין מגיעה ללקוחות בימים אלה ותיוצר שנתיים ללא מגבלות כמות למרות שאינה עומדת באירו4 בהתאם לחוקים המאפשרים ייצור גרסה אחרונה במספרים בלתי מוגבלים – וזאת עד שנת 2020 מועד בו יכנסו לתוקף תקנות אירו5 אשר יביאו לסופו את מנוע הוי-טווין הספורטיבי הגדול, מספיק זמן לדוקאטי לשנות את החלטתה מאה פעם עד אז. עם זאת ברור כי מנוע הפאניגאלה 950 וי-טווין ימשיך להיות מיוצר אף מעבר לשנת 2020 ויהווה חלופה ספורטיבית זולה יותר וזאת לאור העלויות האדירות של ייצור מנוע ה-V4 והצהרת דוקאטי כי לא תהיה גרסה קטנת נפח למנוע ה-V4.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל