מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינדיאן
שרקו
אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
1 על 1
רפידו
לרט
פרפקט קוביה שמאל
KTM עליון קוביה
אוגוסטה קוביה הכי עליון
לרט
KTM שמאל
סטפן
סטומפ
HJC
כרמיאל קוביה שמאל
מתלה לקסדה
ברקום שמאל
הארלי שמאל
אייפקס

דוקאטי: ייצור פאניגאלה 1299 טווין ימשך עד 2020

דוקאטי: ייצור פאניגאלה 1299 טווין ימשך עד 2020

גיא בן ברק

צלם: יצרן

הצגת הפאניגאלה V4 סופרבייק השנה אינה סוף דרכו של מנוע השני צילינדרים המיתולוגי של דוקאטי בתצורת הספורט שלו, היצרן מצהיר כי ימשיך לייצר מנועי וי-טווין ספורטיביים עד שנת 2020 ויתכן שמעבר לכך. גרסת ה-FE, פיינל אדישן, של ה-1299 פאניגאלה טווין מגיעה ללקוחות בימים אלה ותיוצר שנתיים ללא מגבלות כמות למרות שאינה עומדת באירו4 בהתאם לחוקים המאפשרים ייצור גרסה אחרונה במספרים בלתי מוגבלים – וזאת עד שנת 2020 מועד בו יכנסו לתוקף תקנות אירו5 אשר יביאו לסופו את מנוע הוי-טווין הספורטיבי הגדול, מספיק זמן לדוקאטי לשנות את החלטתה מאה פעם עד אז. עם זאת ברור כי מנוע הפאניגאלה 950 וי-טווין ימשיך להיות מיוצר אף מעבר לשנת 2020 ויהווה חלופה ספורטיבית זולה יותר וזאת לאור העלויות האדירות של ייצור מנוע ה-V4 והצהרת דוקאטי כי לא תהיה גרסה קטנת נפח למנוע ה-V4.

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל