חדש! מוטו מדריך בשיתוף יד2. עכשיו בחנויות וכאן

קיוואי בנלי
רוית עליון
מתחת לשורת MENU מטרו-בטא
פרפקט אופנועים
אבניר באנר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אפריליה
הווסקוורנה באנר שמאל
אוגוסטה קוביה הכי עליון
Ad motorsport
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לארט
תמוז
פרפקט קוביה שמאל
KTM עליון קוביה
סטפן
אופנוסנטר קוביה שמאל
רפידו
לרט
כרמיאל קוביה שמאל
HJC
ברקום קוביה שמאל
שוברט
HRP קוביה שמאל
מטרו לבן – קוביה שמאל

דוקאטי: ייצור פאניגאלה 1299 טווין ימשך עד 2020

דוקאטי: ייצור פאניגאלה 1299 טווין ימשך עד 2020

גיא בן ברק

צלם: יצרן

הצגת הפאניגאלה V4 סופרבייק השנה אינה סוף דרכו של מנוע השני צילינדרים המיתולוגי של דוקאטי בתצורת הספורט שלו, היצרן מצהיר כי ימשיך לייצר מנועי וי-טווין ספורטיביים עד שנת 2020 ויתכן שמעבר לכך. גרסת ה-FE, פיינל אדישן, של ה-1299 פאניגאלה טווין מגיעה ללקוחות בימים אלה ותיוצר שנתיים ללא מגבלות כמות למרות שאינה עומדת באירו4 בהתאם לחוקים המאפשרים ייצור גרסה אחרונה במספרים בלתי מוגבלים – וזאת עד שנת 2020 מועד בו יכנסו לתוקף תקנות אירו5 אשר יביאו לסופו את מנוע הוי-טווין הספורטיבי הגדול, מספיק זמן לדוקאטי לשנות את החלטתה מאה פעם עד אז. עם זאת ברור כי מנוע הפאניגאלה 950 וי-טווין ימשיך להיות מיוצר אף מעבר לשנת 2020 ויהווה חלופה ספורטיבית זולה יותר וזאת לאור העלויות האדירות של ייצור מנוע ה-V4 והצהרת דוקאטי כי לא תהיה גרסה קטנת נפח למנוע ה-V4.

הגב

avatar
wpDiscuz

תגובות

מגדל אבניר
הונדה מגדל