מוטו מדריך. עכשיו בחנויות וכאן

מטרו ימין 4
רוית עליון
מטרו עליון מתחת ל- MENU – מקום 2 – אחד על אחד
KTM
אבניר באנר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אפריליה
הווסקוורנה באנר שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
KTM עליון קוביה
רפידו
פרפקט קוביה שמאל
סטפן
Ad motorsport
תמוז
אייפקס
לארט
אופנוסנטר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מטרו לבן – קוביה שמאל
כרמיאל קוביה שמאל
HRP קוביה שמאל
HJC
אוגוסטה קוביה הכי עליון
שוברט
ברקום קוביה שמאל
הארלי שמאל

דוקאטי: ייצור פאניגאלה 1299 טווין ימשך עד 2020

דוקאטי: ייצור פאניגאלה 1299 טווין ימשך עד 2020

גיא בן ברק

צלם: יצרן

הצגת הפאניגאלה V4 סופרבייק השנה אינה סוף דרכו של מנוע השני צילינדרים המיתולוגי של דוקאטי בתצורת הספורט שלו, היצרן מצהיר כי ימשיך לייצר מנועי וי-טווין ספורטיביים עד שנת 2020 ויתכן שמעבר לכך. גרסת ה-FE, פיינל אדישן, של ה-1299 פאניגאלה טווין מגיעה ללקוחות בימים אלה ותיוצר שנתיים ללא מגבלות כמות למרות שאינה עומדת באירו4 בהתאם לחוקים המאפשרים ייצור גרסה אחרונה במספרים בלתי מוגבלים – וזאת עד שנת 2020 מועד בו יכנסו לתוקף תקנות אירו5 אשר יביאו לסופו את מנוע הוי-טווין הספורטיבי הגדול, מספיק זמן לדוקאטי לשנות את החלטתה מאה פעם עד אז. עם זאת ברור כי מנוע הפאניגאלה 950 וי-טווין ימשיך להיות מיוצר אף מעבר לשנת 2020 ויהווה חלופה ספורטיבית זולה יותר וזאת לאור העלויות האדירות של ייצור מנוע ה-V4 והצהרת דוקאטי כי לא תהיה גרסה קטנת נפח למנוע ה-V4.

תגובות

מגדל אבניר
הונדה מגדל הימורים