fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן
MV קוביה

דוקאטי: דיאבל, היפרמוטארד, מולטיסטראדה ופניגאלה חדשים

דוקאטי: דיאבל, היפרמוטארד, מולטיסטראדה ופניגאלה חדשים

אסף לביא

צילום: יצרן

כמיטב המסורת דוקאטי מקיימת מסיבת עיתונאים, לפני תערוכת EICMA במילאנו, בה היא חושפת את ליין דגמי 2019 – שניה לפני שאנחנו יכולים לגעת בהם.

לפני חשיפת הדגמים החדשים הציגה דוקאטי גרסאות חדשות שיכנסו לליין בשנה הקרובה, בראשן המונסטר 821 Stealth וגרסאות נוספות למשפחת המונסטר.

 

האופנוע החדש הראשון ל-2019 הוא המולטיסטראדה 950S. השדרוג העיקרי למולטי "הקטן" כולל מערכת מתלי חצי-אקטיביים, קוויקשיפטר גם להורדה, פנסי LED מלאים, תצוגת TFT צבעונית 5" הניתנת לשליטה מהכידון, בקרת שיוט ועוד.

 

ההיפרמוטארד 950 מקצין עוד יותר, עם ירידה במשקל של 4 ק"ג לעומת הדגם היוצא ו-114 כ"ס מהמנוע המחודש בנפח 937 סמ"ק, חבילת האלקטרוניקה כוללת ABS פניה של בוש עם פונקציה לסחיפה מבוקרת בבלימה, בקרת אחיזה, ווילי קונטרול וקוויקשיפטר; גרסת ה-SP זוכה גם למושב שטוח, בולמי אוהלינס עם מהלך ארוך יותר, חישוקי מרקסיני וקוויקשיפר משודרג גם להורדה.

 

שדרוג משמעותי לדיאבל, עם מנוע טסטהסטרטה 1262 סמ"ק, עם מערכת ה-DVT והספק של 159 כ"ס ב-9,500 סל"ד ו-13.1 קג"מ ב-7,500 סל"ד. השלדה חדשה לגמרי, מסבך ניצורות פלדה – כמיטב המסורת, אך שומרת על תנוחת הרכיבה המוכרת והממכרת של הפאוור קרוזר. גרסת ה-S החדשה נהנת מבולמי אוהלינס מתכווננים מלא, ג'אנטים חדשים, מערכת בלימה משופרת וכמובן קוויקשיפר גם להורדה.

 

כמו שאמרנו, גולת הכותרת ללא ספק הסופרבייק המפלצתי החדש – הפניגאלה V4R – גרסת ה-R משמשת דגם הומלגציה לשם כניסה לאליפות הסופרבייק בשנה הבאה, לכן המנוע תוכן מחדש עם נפח שצנח ל-998 סמ"ק במקום 1103 סמ"ק במנוע הדזמוסדיצ'י סטראדלה, המנוע החדש נראה דזמוסדיצ'י R והוא קיצוני יותר, מספק כוח ברוטאלי ובהספקים גבוהים ומוכוון למסלול. לפני קיט המרוצים, המעלה את ההספק ל-234 כ"ס בזכות מערכת ניהול מנוע וסט אגזוזים מתוצרת טרמיניוני, מספק 221 כ"ס "צנועים" בקצת יותר מ-15,000 סל"ד. המשקל נמוך ב-2 ק"ג מה-V4S בשני 2 ק"ג ועומד על 193 ק"ג רטוב, יחס הספק משקל של 1.14-1.16 (!). רק אתמול פרסמנו אודות האפריליה RSV4 פקטורי בעלת 217 כ"ס והכנפונים, כבר אז היה ברור לנו שדוקאטי הולכים לקחת את חזרה את תואר הסופרבייק הקיצוני (ואת הכנפונים), מה גם שדוקאטי עשו זאת תוך כדי עמידה בתנאי אליפות הסופרבייק. מרשים.

 

במעמד מסיבת העיתונאים חשפה דוקאטי גם את פרי שיתוף הפעולה שלה עם יצרנית האופניים החשמליים Thok, אופני אנדורו חשמליים MIG-RR, שעוצבו ע"י אלדו דרודי ובעזרת הידע שדוקאטי צברה בשנים של יצור אופנועים. המיג-RR מצויידים במכלולים מהרמה הגבוהה ביותר ועושים שימוש בגאוומטריה מעולם האופנועים.

עוד חדשות מתערוכת מילאנו בפוסט המתעדכן

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל