מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינדיאן
שרקו
אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
סטפן
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
אוגוסטה קוביה הכי עליון
רפידו
סטומפ
לרט
KTM שמאל
אופנוסנטר קוביה שמאל
כרמיאל קוביה שמאל
אייפקס
הארלי שמאל
ברקום שמאל
מתלה לקסדה
HJC

דוקאטי: דיאבל, היפרמוטארד, מולטיסטראדה ופאניגלה חדשים

דוקאטי: דיאבל, היפרמוטארד, מולטיסטראדה ופאניגלה חדשים

אסף לביא

צלם: יצרן

כמיטב המסורת דוקאטי מקיימת מסיבת עיתונאים, לפני תערוכת EICMA במילאנו, בה היא חושפת את ליין דגמי 2019 – שניה לפני שאנחנו יכולים לגעת בהם.

לפני חשיפת הדגמים החדשים הציגה דוקאטי גרסאות חדשות שיכנסו לליין בשנה הקרובה, בראשן המונסטר 821 Stealth וגרסאות נוספות למשפחת המונסטר.

 

האופנוע החדש הראשון ל-2019 הוא המולטיסטראדה 950S. השדרוג העיקרי למולטי "הקטן" כולל מערכת מתלי חצי-אקטיביים, קוויקשיפטר גם להורדה, פנסי LED מלאים, תצוגת TFT צבעונית 5" הניתנת לשליטה מהכידון, בקרת שיוט ועוד.

 

ההיפרמוטארד 950 מקצין עוד יותר, עם ירידה במשקל של 4 ק"ג לעומת הדגם היוצא ו-114 כ"ס מהמנוע המחודש בנפח 937 סמ"ק, חבילת האלקטרוניקה כוללת ABS פניה של בוש עם פונקציה לסחיפה מבוקרת בבלימה, בקרת אחיזה, ווילי קונטרול וקוויקשיפטר; גרסת ה-SP זוכה גם למושב שטוח, בולמי אוהלינס עם מהלך ארוך יותר, חישוקי מרקסיני וקוויקשיפר משודרג גם להורדה.

 

שדרוג משמעותי לדיאבל, עם מנוע טסטהסטרטה 1262 סמ"ק, עם מערכת ה-DVT והספק של 159 כ"ס ב-9,500 סל"ד ו-13.1 קג"מ ב-7,500 סל"ד. השלדה חדשה לגמרי, מסבך ניצורות פלדה – כמיטב המסורת, אך שומרת על תנוחת הרכיבה המוכרת והממכרת של הפאוור קרוזר. גרסת ה-S החדשה נהנת מבולמי אוהלינס מתכווננים מלא, ג'אנטים חדשים, מערכת בלימה משופרת וכמובן קוויקשיפר גם להורדה.

 

כמו שאמרנו, גולת הכותרת ללא ספק הסופרבייק המפלצתי החדש – הפאניגלה V4R – גרסת ה-R משמשת דגם הומלגציה לשם כניסה לאליפות הסופרבייק בשנה הבאה, לכן המנוע תוכן מחדש עם נפח שצנח ל-998 סמ"ק במקום 1103 סמ"ק במנוע הדזמוסדיצ'י סטראדלה, המנוע החדש נראה דזמוסדיצ'י R והוא קיצוני יותר, מספק כוח ברוטאלי ובהספקים גבוהים ומוכוון למסלול. לפני קיט המרוצים, המעלה את ההספק ל-234 כ"ס בזכות מערכת ניהול מנוע וסט אגזוזים מתוצרת טרמיניוני, מספק 221 כ"ס "צנועים" בקצת יותר מ-15,000 סל"ד. המשקל נמוך ב-2 ק"ג מה-V4S בשני 2 ק"ג ועומד על 193 ק"ג רטוב, יחס הספק משקל של 1.14-1.16 (!). רק אתמול פרסמנו אודות האפריליה RSV4 פקטורי בעלת 217 כ"ס והכנפונים, כבר אז היה ברור לנו שדוקאטי הולכים לקחת את חזרה את תואר הסופרבייק הקיצוני (ואת הכנפונים), מה גם שדוקאטי עשו זאת תוך כדי עמידה בתנאי אליפות הסופרבייק. מרשים.

 

במעמד מסיבת העיתונאים חשפה דוקאטי גם את פרי שיתוף הפעולה שלה עם יצרנית האופניים החשמליים Thok, אופני אנדורו חשמליים MIG-RR, שעוצבו ע"י אלדו דרודי ובעזרת הידע שדוקאטי צברה בשנים של יצור אופנועים. המיג-RR מצויידים במכלולים מהרמה הגבוהה ביותר ועושים שימוש בגאוומטריה מעולם האופנועים.

עוד חדשות מתערוכת מילאנו בפוסט המתעדכן

התגובות סגורות לפוסט זה.

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל