מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

מטרו ימין 4
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
KTM MENU
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
שרקו
קונה אופנוע
אבניר קוביה שמאל
תמוז
סטפן
KTM שמאל
ברקום שמאל
אוגוסטה קוביה הכי עליון
לרט
פרפקט קוביה שמאל
סטומפ
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מונדיאל קוביה
הארלי שמאל
HJC
מתלה לקסדה
אינדיאן קוביה שמאל

דגמי ה-790 של ק.ט.מ עוברים לייצור בסין

דגמי ה-790 של ק.ט.מ עוברים לייצור בסין

אביעד רייס

צילום: אריק רוזנבלום

האוסטרים נכנעו לעלויות הגבוהות וכעת המפעלים הראשיים במטיהגופן יתמקדו בייצור דגמי ה-1290 הבכירים, הטכנולוגיים והמתקדמים יותר על שלל גרסאותיהם.

המפעל החדש בעיר Hangzhou נפרש על פני 25,000 מטרים ויכול לייצר עד 50,000 אופנועים בשנה – בעלויות נמוכות במיוחד. המפעל נמצא בבנייה משנת 2018 ואמור להיות מוכן לקראת אמצע שנת 2020, אז תתחיל לתפעל בו ק.ט.מ את מערך הייצור. עוד נמסר כי במקרה של דרישה גבוהה המפעל יוכל להגדיל את יכולת הייצור ל-100,000 אופנועים בשנה – בדיוק מה שהיה חסר לק.ט.מ שלא הצליחה לעמוד בדרישה הגבוהה ברחבי העולם לדגמי ה-790 אדוונצ'ר.

במפעל יוקמו גם מחלקות מחקר ופיתוח מקומיות. עדיין לא ברור אם הייצור של הדיוק 890 שהוצג בתערוכת מילאנו יופנה למפעל החדש בסין אך בכמה אתרים בעולם דווח כי מהמכונות במפעל החדש והענקי של ק.ט.מ בסין ירדו גם דגמי CF Moto השונים. 

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2