fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

דגמי הוסקוורנה 2018, תוספת ה- i

דגמי הוסקוורנה 2018, תוספת ה- i

כתב: עדי בראון     צלם: עדי בראון, יצרן

אתמול השיקה עופר אבניר, יבואנית הוסקוורנה בישראל, את דגמי האינדורו 2018 של החברה האוסטרו-שוודית

לאחר החידושים הרבים של שנה שעברה גם השנה בהוסקוורנה מחדשים, עיקרי החידושים במערכות הדלק, המתלים ובלמים. בין השאר הושק דגם מוטוקרוס חדש לגמרי עבור ילדים – HUSQVARNA TC85, אופנוע 2 פעימות בעל יכולות גבוהות, כפי שניתן לצפות מהוסקוורנה. לדברי קובי גילון הוסקוורנה היוותה 35% מקטגוריית האינדורו ב- 2016 ובחציון הראשון של 2017 מסרה 148 מתוך כ- 500 אופנועי אינדורו עד עכשיו בשנת 2017. בעופר אבניר החליטו לספוג את עליית המחירים על מנת ולהמשיך להגדיל את השוק ומחירי האופנועים ישארו זהים בשנת 2017 ל- 2016.

הבשורה החדשה והעיקרית – הזרקת דלק
היצרן השוודי-אוסטרי הוסיף לדומה למותג האח, KTM, מערכת הזרקת דלק לדגמי 2 הפעימות, ה- TE300i ו- TE250i, שכוללים רשימה של חידושים טכנולוגיים ושיפור בצריכת הדלק. לדברי מנהל מותג הוסקוורנה, שחר עמרמי, נתוני הצריכה עומדים על ממוצע של 20 קמ"ל, בנוסף לזאת הוסקוורנה שדרגו את המתלים למזלג קדמי WP Xplor 48, בלמים חדשים של חברת Magura ודיסקים של GSK ובנוסף כידון ProTaper חדש.

עוד שינוי מבורך הוא החלפת הידיות לידיות מתקפלות כשידית הבלם וידית המצמד זהות, מקל על החלפת הידית בתנאי שטח ומאפשר לקחת ידית אחת לכל צרה שתבוא, בנוסף כיסוי מושב חדש ומצבר ליתיום. ניתן לראות את גישת היצרן אשר דואג להקשיב לרצון הלקוחות, בדומה לשינויים שנערכו בק.ט.מ בשנת 2017.

בהוסקוורנה השכילו לעשות וכעת מותקן באופנוע מיכל נפרד לשמן בדומה לדגמי 2018 של האח הכתום, אשר מקל על הרוכב והצורך להכין תערובת דלק מראש נשכח, ואין צורך לקחת בקבוקי שמן לשטח, מיכל השמן בנפח מכובד מאוד.

במנועי 2 הפעימות המוזרקים החדשים נעשה שימוש בהזרקת דלק המספקת כמות אידאלית של דלק בכל מצב בנוסף להזנת האוויר והשמן בנפרד. גוף מצערת מווסת את זרימת האוויר בעוד מערכת ה- TPS מעבירה את נתוני זרימת האוויר למחשב ניהול המנוע החדש.

בעופר אבניר מציינים שהתכוננו רבות לבואם של דגמי 2018 החדשים בין אם זה במחלקת החלפים, האביזרים, המכירות והמוסכים. העובדים עברו הדרכות על מנת לתת מענה מהיר ומדויק מכל היבטי השירות. בעופר אבניר שמו להם למטרה להפוך את המותג לחוויה ולא רק אופנוע, ובהתאם לזאת עושים ימי הדגמות, אירועים למועדון, הדרכות ומה שהם מכנים "חיבור לשטח" ומתן שירות בגובה העיניים ויצירת קהילה ותחושה שבטית.

שני אופנועים אשר לא בלטו בגודלם אך כן באופיים, הם ה- TC85 החדש וה- TC50 מיני המעניין  אשר מצויד בקלאץ' צנטרפוגלי ומשמש בסיס נפלא ללימוד רזי הרכיבה בגיל הצעיר, מחירו 19,950 ש"ח על החול. ה- 85 קיבל הרבה מהשיפורים שאחיו הגדולים קיבלו ומציע אופנוע שטח מקצועי בעיצוב, בטכנולוגיה. מחירו 28,000 ש"ח בדומה לאחיו הכתום.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל