fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן

דגמי האנדורו החדשים של ק.ט.מ לשנת 2020 הגיעו לישראל

דגמי האנדורו החדשים של ק.ט.מ לשנת 2020 הגיעו לישראל

אביעד רייס

צילום: ניר עמוס

ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית ק.ט.מ לישראל, משיקה את ליין דגמי האנדורו החדשים של המותג לשנת 2020. החידושים רבים, וב-ק.ט.מ מצהירים כי כמעט הכל חדש – כש-60% מהרכיבים באופנועים חדשים! 

הליין החדש כולל את דגמי השתיים וארבע פעימות בנפחים המוכרים, בגרסאות רגילות ובגרסאות סיקס-דייז שמקבלות השנה את העיצוב של דגל פורטוגל, וגם דגם חדש לחלוטין ומסקרן במיוחד שמגיע ארצה – ה-150EXC TPI, שאמור למלא את החלל שהשאירו דגמי ה-125 וה-200 שהיו אהובים במיוחד על הרוכבים הישראלים. ה-150 החדש יגיע כמובן ברישוי צהוב וחוקי למהדרין, ויעלה 56,990 שקלים. אנחנו כבר מחכים להכיר אותו מקרוב בהשקה הרכובה שתתקיים בשבוע הבא.

עדכון – חדש – סרטון:

במכולה הגיע גם דובדבן מיוחד, 300EXC TPI בגרסת טריביוט מיוחדת לארצברג רודיאו, המאובזת בכל הטוב שיש לקטלוג ה-PowerParts להציע. 500 יחידות בלבד יוצרו מהגרסה המיוחדת שחוגגת 25 שנה למרוץ, ו-6 בלבד מתוך 10 שהוזמנו הגיעו לישראל. אל תרוצו עם מזומנים לסניף הראשי בשוקן – כל ששת היחידות כבר נמכרו.

אז מה חדש?

נתחיל במראה מעודכן. בק.ט.מ מרעננים את הפלסטיקה והגרפיקה של הדגמים הרגילים ושל גרסאות הסיקס-דייז, שכאמור מקבלות את העיצוב של דגל פורטוגל. מסיכת החזית והפנס האחורי חדשים גם הם, כמו גם מושבים חדשים, שאמורים לסייע לשיפור הארגונומיה והנוחות לטענת ק.ט.מ – על כך נוכל לדווח לאחר שנרכב על הכלים בהשקה בשטח בשבוע הבא. 

מנועים:

250-300 TPI

דגם ה-250 TPI מקבל ראש מנוע חדש לחלוטין המספק יחס דחיסה גבוה יותר. שני הדגמים זוכים לצילינדר חדש, מפות ניהול מנוע חדשות וחיישן לחץ נוסף. דגמי ה-TPI מקבלים גם סעפות פליטה חדשות ומחוזקות, ומשתיקים חדשים. 

בנוסף מקבלים דגמי ה-2 פעימות בית מצערת חדש, ומערכת סרק והתנעה קרה שעברו תכנון מחדש, ומיכל שמן חדש.

 

250-300 EXC-F

שני הדגמים מקבלים ראש מנוע חדש עם יחס דחיסה משופר, גל זיזים, מערכת טיימינג חדשים, ובלוק מנוע חדש וקל יותר. בדגמי ה-ארב"פ, יושב המנוע נמוך יותר בכ-4 ס"מ. 

דגם ה-350 EXC-F מקבל טלטל חדש ומעברי מים משופרים בראש המנוע החדש.

 

450-500 EXC-F

גם דגמי האנדורו הגדולים יותר זוכים לעדכונים, הכוללים בלוק וראש מנוע חדש, קומפקטי וקל יותר. כל דגמי הארב"פ ל-2020 מקבלים מערכת פליטה משודרגת, בעיצוב 3 חלקים חדש.

שלדות: 

אחרי שטיפלו במנועים, פנו מהנדסי ק.ט.מ לשדרוג השלדות, וכך קיבלנו שלדות מוקשחות, שלטענת ק.ט.מ עמידות יותר בעומס, בספיגת זעזועים ובכוחות הפיתול המופעלים. תושבות המנוע שופרו, ושלדות הזנב הוארכו, ב-40 ס"מ שלמים. 

מערך המתלים המשובח מבית WP כולל את בולמי ה-XPLOR המצוינים שעברו כיול מחדש והתאמות, לטובת התנהגות משופרת. לטענת ק.ט.מ, הקפיצים רוככו והקפיצים עברו שסתום שונה – כדי לנצל מהלך מתלה ארוך יותר. בולם ה-XPLOR האחורי עבר כיול מחדש, וקיבל פקק חדש – לאטימה מיטבית. הבוכנה המשנית עוצבה מחדש כדי לספק פעולה יעילה יותר. ננסה את זה כאמור בשבוע הבא בהשקה ה"רטובה".

מערכת השימון היא למעשה חדשה לגמרי, ומקבלת חיישן לחץ ברומטרי חדש, מסנן פנימי חדש, מיכל שמן חדש וחיבורים יעילים יותר לשלדה. הקלאץ' חדש, מערכת הקירור שופרה גם היא, לעמידות טובה יותר בשטח. תיבת האוויר עוצבה מחדש, ולטענת ק.ט.מ, מספקת זרימת אוויר טובה יותר.

EXC150 TPI

נדמה שמבחינת ק.ט.מ, האופנוע הזה הגיע בדיוק בזמן. זה לא סוד שהרוכב הישראלי אהב מאד את דגמי ה-125 וה-200 דו"פ, שהתאימו כמו כפפה לאופי הרכיבות הישראלי. 

היום, הואקום שהשאירו צמד הדגמים האלו, אולי נסגר, עם הגעתו של דגם דו"פ קטן חדש, בנפח 150 סמ"ק. 

ה-150 הינו דגם חדש לגמרי,ובמנוע ראש מנוע חדש הכולל צילינדר חדש, מעברים חדשים למזרקים, תזמון חדש של פתחי היניקה, פתח פליטה מכורסם ועוד. 

בדומה לשאר דגמי 2020, גם כאן מערכת פליטה חדשה, יש לו מצמד חדש (שמקורו בדגם המוטוקרוס, ה-125 SX), ואף אלטרנטור ומכסה הצתה חדשים. 

השלדה החדשה ב-150 היא משהו באמצע בין 250 ל-300 סמ"ק, ומשקלו של האופנוע החדש עומד על 97 ק"ג בלבד. ה-150 החדש מגיע ארצה ברישוי צהוב, ויעלה כאמור קצת יותר מ-56,000 שקלים ואם לומר את האמת, אם יש דגם שאנחנו מחכים לרכיבה עליו, זה ה-150 הזה. מסקרן מאד לראות האם הוא יצליח להחזיר את עטרת ה-125 וה-200 ליושנה.

 

מחירים

2 פעימות: 

150 EXC TPI 56,990 שקלים

250 EXC TPI 64,990 שקלים

300 EXC TPI 74,990 שקלים

 

2 פעימות SIX DAYS:

250 EXC TPI 67,990 שקלים

300 EXC TPI 77,990 שקלים 

300 EXC TPI ERZBERG 82,990 שקלים

 

4 פעימות: 

EXC-F 250 72,990 שקלים 

EXC-F 350 74,990 שקלים 

EXC-F 450 76,990 שקלים 

EXC-F 500 78,990 שקלים 

 

4 פעימות SIX DAYS:

EXC-F 250 75,990 שקלים 

EXC-F 350 77,990 שקלים 

EXC-F 450 79,990 שקלים 

EXC-F 500 83,990 שקלים

 

 

 

 

תגובה אחת ל דגמי האנדורו החדשים של ק.ט.מ לשנת 2020 הגיעו לישראל

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל