מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
לרט
ברקום שמאל
פרפקט קוביה שמאל
סטפן
תמוז
מוטוליין עפולה
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
KTM עליון קוביה
הארלי שמאל
מתלה לקסדה
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
מונדיאל קוביה

דגמי האנדורו החדשים של בטא הגיעו לישראל

דגמי האנדורו החדשים של בטא הגיעו לישראל

מערכת מוטו

צילום: יצרן

מטרו מוטור, משיקה בישראל את דגמי האנדורו החדשים של בטא.

ל-2020, עברו כל דגמי ה-RR שינויים מקיפים, הכוללים: שלדות חדשות, רדיאטורים, פלסטיקה, מושב, כידון, שעון, מסכה, גרפיקה
ופנס חדשים ועוד. בולמי ה-ZF, זוכים גם הם לעדכון משמעותי.

השלדות החדשות צרות ב-2 ס"מ במרכז, ומתמזגות עם השינויים הנוספים ברכיבי האופנועים, ובתוך כך: זרוע אחורית ארוכה יותר (בדגמי ה-4 פעימות ובדגם ה-200 דו"פ) בולמי ZF משודרגים, רגלית צד רחבה יותר, רגליות רוכב חדשות ומשודרגות, כידון חדש ועוד. זנב השלדה חדש, בכל הדגמים, ומכיל בתוכו בית פילטר אוויר חדש. בבטא מצהירים כי הוא חזק ועמיד יותר.

עיצוב האופנועים זוכה לרענון מקיף השנה – מושב חדש, פלסטיקה וגרפיקה חדשים שיוצרים הבחנה ברורה בין דגמי 19' לדגמים החדשים. בטא משפרת גם את מיכל הדלק, הרדיאטורים, גימורי חיבורי החשמל, ואת מעברי הצנרת – הכל במטרה לשפר את העמידות והביצועים. שני פיצ'רים נחמדים ששווה להזכיר – כפתור לפתיחת המושב, וידיות אחיזה נסתרות בזנבו של האופנוע, למניעת החלקת ידיים במקרה של הזזת האופנוע.

4 פעימות:

דגמי ה-350 וה-390 זוכים למנוע קל יותר בק"ג אחד. בבטא שומרים על תאי שמן נפרדים למנוע ולגיר – גם בדגמים החדשים, ומפנים את מסת המנוע לכיוון ציר הזרוע האחורית – לטובת חלוקת משקל מאוזנת יותר.
מנועי ה-4 פעימות מקבלים משאבת מים חדשה, מנגנון העברת הילוכים משופר ומפות הצתה חדשות.

2 פעימות:

ה-RR125 זוכה השנה לעדכון מנוע מקיף הכולל, צילינדר, שסתום פליטה, סעפת ומכסה ומשאבת קלאץ' חדשים, בבטא מצהירים גם על תזמון שסתום פליטה מעודכן – לטובת העברת כח יעילה יותר.

דגמי ה-RR250/300 מקבלים את הבלנסר (גל איזון) המיוחל – ובכך מיישרים קו עם דגמי האנדורו המובילים בסגמנט. דגם ה-250 מקבל גם ראש מנוע חדש, שמשפר לדברי בטא, את אספקת כוח בסל"ד נמוך.
דגמי האקס-טריינר, שמקבלים השנה את הבלנסר, בדומה לדגמי ה-250/300 ודגמי הרייסינג עם המתלים המשודרגים, לא נכחו בהשקה וממטרו נמסר כי הם צפויים להגיע לישראל בחודש הקרוב.

מעבר על טבלת המחירים, מגלה כי ישנה עלייה קלה במחירים של האופנועים החדשים, ביחס לשנים קודמות. אנשי היבואן מספרים לנו כי הדבר נובע בעיקר מעליית המחירים של היצרן בחו"ל, מה שמגולם בסופו של דבר גם במחיר שמשלם לקוח הקצה.


שתי נקודות לגבי ימאהה:
בניגוד לשמועות כאלו ואחרות, הימאהה WR250F יהיה זמין לרכישה כחדש עד לשנת 2021, כאשר מדובר למעשה באופנועים חדשים, אך מדגם 2018.
עוד אצל ימאהה: 70 אופנועי טנרה 700 כבר נמכרו בישראל מאז תחילת השיווק – האדוונצ'ר החדש מתחיל את דרכו בישראל ברגל ימין. מעניין בהחלט.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל