fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

דגמי האנדורו החדשים ל-2020 של שרקו בישראל

דגמי האנדורו החדשים ל-2020 של שרקו בישראל

כתב: אביעד רייס  |  צילום: יצרן, אריק רוזנבלום

היום (שלישי), השתתפנו בהשקה המקומית של דגמי האנדורו החדשים של שרקו לשנת 2020. מדובר בהשקה "יבשה" וללא רכיבה, כאשר בהמשך יופשרו האופנועים ונרכב עליהם גם במסלולים המקומיים.
אחרי שרכבנו עליהם בהשקה העולמית באיטליה, הגיע הזמן לפגוש אותם פנים מול פנים גם בישראל.

ליין 2020 כולל את דגמי ה-4 וה-2 פעימות בגרסאות Racing ו-Factory. עוד לפני השינויים, גולת הכותרת היא המחירים, שלמרות השדרוגים בדגמים החדשים, לא משתנים ונשארים זהים למחירי 2019.


שינויים כלליים:

מערכת הלינקג' חדשה בכל הדגמים, והיא מספקת הפחתת חיכוך לרכיבה נעימה יותר וכוללת אטמים מונעי אבק משופרים במיסבי המערכת. שסתום כח חדש מוסיף מומנט בסל"ד הנמוך. הזרועות האחוריות משופרות וקלות יותר, ומספקות חיסכון של כ-65 גרם במשקל. מערכת היניקה שודרגה, ומציגה תכנון משופר ושילוב של חלקי גומי (דגמי פקטורי דו"פ 250/300). דגמים אלו זוכים גם לברז הדלק ששודרג גם הוא, לטובת גישה קלה יותר.

סדרת הרייסינג, מקבלת גרפיקה חדשה ורעננה, כמו גם פיצול כיוונוניי מזלג ה-WP XPLOR לשני צדדים. דגמי הרייסינג מקבלים גם את סופית האגזוז שבדגמי ה-250 וה-300, שחוסכת 150 גרם ממשקלו של האופנוע.

גרסאות הפקטורי שכוללת את בולמי הקאייאבה האיכותיים, מקבלות מיגוני שלדה כחולים וגרפיקה המוטבעת אל תוך הפלסטיקה. כאן המקום לציין – גרסאות הפקטורי של שרקו נראות בן ז**ה! הדיסק הקדמי החדש מתוצרת גאלפר מספק חיסכון של 70 גרם במשקל, ודיסק אחורי מפלדה קלה וחזקה מבית AFAM, אמור לשפר את העמידות. עוד בפקטורי – דוד פליטה חדש, קל יותר ב-150 גרם.

מנועים:
ה-SE125 מקבל שסתום כח חשמלי משופר, הניתן לכוונון על ידי כלי ייעודי. אפשרות זו מסייעת לכיוון מדויק יותר של שסתום הכח. הבוכנה שופרה, כדי לספק עמידות טובה יותר.

מנועי ה-2T בנפחי 250 ו-300 סמ"ק זוכים למערכת יניקה משופרת הכוללת חלקי גומי התורמים לחיסכון במשקל (270 גרם) ולשיפור העמידות. שסתום העלים האחראי על היניקה, שופר לזרימת אוויר טובה יותר, ומציע אטימות טובה יותר ומבנה מחומרים חדשים.

הקלאץ' שופר גם הוא במנועי ה-250 וה-300 סמ"ק הדו-פעימתיים, ועתה הוא קל יותר (196 גרם פחות), מסייע לשליטה טובה יותר באופנוע ומצריך פחות מאמץ בתפעול (20% פחות).
הגג"ש הקדמי הוקטן, ומספק חיסכון של 40 גרם במשקל.

מהפכת ההזרקה של מערכות ה-TPI, לא הגיעה עדיין לשרקו, שמעדיפה להשאר עתה עם הטכנולוגיה הישנה אמנם (אך מוכחת) שמבוססת על קרבורטור. אולי ב-2021?

מנועי הארבע פעימות בנפחי 250 ו-300 סמ"ק מקבלים סטרטר חדש וקל יותר, ומערכת שימון מעודכנת. בורר ההילוכים חדש גם הוא, קל יותר ב-35 גרם ומדויק יותר – לדברי אנשי שרקו, ב-60%.
גל הזיזים שודרג ומספק מחיסכון במשקל, עמידות טובה יותר והקטנת החיכוך.

מנוע ה-450 זוכה לדיאטה משמעותית, כאשר מספר רכיבים פנימיים הוקטנו – מסייעים להפחתה של 600 גרם במשקל. שרשרת הטיימינג חדשה – עם פעולת חיכוך מופחתת.

בשרקו מספרים לנו על רוח המותג, שמדברת על לשים את הלקוח במרכז – כשההגדרה היא "לקוח מרוצה חשוב יותר מעוד גביע במרוץ". בתוך כך, שמים דגש בחברה על מחלקות אפטר-סייל ומערך חלקי חילוף נאות, שירותי ומהיר, בכל הארצות ובקרב כל המפיצים.
הרגשת הפרימיום חשובה מאד ליצרן, שמשווק ב-34 מדינות שונות, אחת מהן היא כמובן ישראל.

לצד עלייה יפה בהתעניינות במותג בכל התחומים ובעיקר ברשתות החברתיות בעולם, בשרקו ישראל רוצים להיות 10% משוק האנדורו – ומוכנים לעבוד קשה מאד בשביל זה. התוכניות רבות ומגוונות, כולל כאמור מערך השירות שמחזיק את כל החלפים והחלקים (בקרוב יוכשר שטח גדול רק לשימוש זה) עם שירות מהיר עד בית הלקוח, קטלוג תוספות ושיפורים עשיר ומקורי עם מחירים תחרותיים, הדרכות רכיבה עם רוכבי קבוצת המירוצים של שרקו העולמית, שיגיעו לישראל בהמשך ועוד.

האופנועים נראים מצוין, המחירים נשארים זהים לשנת 2019 – ללא עלייה, ולנו רק נותר לאחל לחברים משרקו בהצלחה גדולה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל