fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן

דגמים חדשים ל-AJP

דגמים חדשים ל-AJP

מערכת מוטו

צילום: יצרן

היא אמנם לא אחת מיצרניות אופנועי האנדורו הגדולות בעולם אך AJP מצליחה לשמור על גרף עלייה מתון ויציב עם השנים. מאז הוצג אופנוע האדוונצ'ר-ראלי שלה, ה-PR7 650 שקיבל מאיתנו לא מעט מחמאות לא באמת קיבלנו איזה שהוא חידוש מכיוון הפורטוגלים – אבל עכשיו זה מגיע לקראת תערוכת מילאנו הבאה עלינו לטובה. 

AJP חושפת שלושה דגמים חדשים ובעוד שה-SPR310 R וה-SPR510 R התגלו כבר הופיעו פה ושם ביקום המקביל של האינטרנט כבר לפני כמה חודשים, אנחנו מגלים היום כי יש עוד דגם חדש בדרך, SPR 250 שאותו לא הכרנו ושיחליף קרוב לוודאי את ה-PR5 הוותיק.  

ב-AJP שיווקו תמיד את האופנועים שלהם ככאלו שמתאימים לרוכבים מקצוענים ומתחילים כאחד והקו השיווקי נמשך גם בדגמים החדשים. מבחינת מכלולים אין לאופנועי AJP במה להתבייש – מנועי סינגל 4 פעימות מוזרקי דלק ומקוררי נוזל, מערכות מתלים מבית ZF מתכווננות לחלוטין ושלדות שמעוצבות במפעלי AJP ב-Lousada, שבצפון פורטוגל. דגם ה-310 וה-510 מוגדרים על ידי היצרן כדגמי "רייסינג" מקצועיים. 

ה-SPR 250 אמור להוות כרטיס כניסה זול וידידותי לעולם רכיבת הפנאי-אנדורו. מצויד גם הוא במנוע סינגל 4 פעימות מוזרק דלק ומקורר נוזל ועם מתלי ZF, ה-SPR, ממש כמו ה-PR5 אמור להיות סוג של אופנוע אנדורו "להמונים". 

פרטים לגבי ההגעה לארץ או לגבי המחירים עדיין אין, וברגע שיהיו כמובן שנעדכן.

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל