fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן

סיכום אירוע התנדבות "גיבורים קטנים" 2017 – מרגש מאי פעם

סיכום אירוע התנדבות "גיבורים קטנים" 2017 – מרגש מאי פעם

כתבה: קטי זולוטריוב    צלם: עדי בראון     וידאו ועריכה: מכבי ליפשטיץ

זו השנה השנייה ברציפות בה אני אישית זוכה להשתתף, ושנה שביעית במספר למערכת המגזין, באירוע של עמותת "גיבורים קטנים",  האירוע כולל מעין "טקס חיול" צה"לי וחגיגה משמחת עבור ילדים מיוחדים מאוד.

חמישי האחרון נפגשנו בפעם השביעית ברציפות בתל חדיד באירוע התנדבותי לילדי החינוך המיוחד בגילאי 6-21. מידי שנה, האירוע כולל מגוון דוכנים והפעלות כיפיות לילדים ועיקרו טקס חיול והתנדבות לצבא שהבוגרים מבין הילדים משתתפים בו מידי שנה. עמותת גיבורים קטנים פועלת ליצירת מסגרת תומכת, משקמת ומהנה עבור הילדים ובני הנוער ונועדה לעזור לה להשתלב בחברה.

חיוכים של אושר – גם לרוכבים וגם לילדים

הגענו כ-50 רוכבים לתל חדיד, כל אחד והאופנוע הפרטי שלו, מכל המגוון – החל מהאופנועים הקטנים ביותר, כמו ה- MSX, ועד לאדוונצ'רים והסופרספורטים הגדולים. החלק היפה הוא שרוב הרוכבים מגיעים לאירוע מזה שנים, כל אחד יודע את המשימה שלו ומה עושים.

הילדים טיפסו על האופנועים והצטלמו איתנו ועם חבריהם, לרגע אחד מדמיינים חופש ופסטורליות, כל ילד שעלה על אופנוע קיבל בנדנה של המגזין וחבש אותה לאורך היום.  מדהים לראות איך משנה לשנה אנו יוצרים חברויות באירוע, הילדים בעצמם מראים לנו תמונות עם האופנועים שלנו משנה שעברה ושואלים לשלומנו – כששלוש בנות רצות אליי בהתרגשות, זוכרות את שמי ושואלות לאן נעלם האופנוע הגדול שלי, זה באמת מרגש עד דמעות.

תודה לכל מי שהגיע להתנדב איתנו, נתראה גם בשנה הבאה!

הרוכבים המתנדבים לא עזבו לרגע את הילדים ולא הפסיקו לשמוח איתם, נראה היה שכל חיוך של ילד היה עוד בנזין למנוע הפועם בליבם, גם החום הכבד והשמש שלא נחה לרגע לא הכניעה אותם, כאן אנו רוצים לנצל את ההזדמנות להודות לכולם, חברי המערכת שהגיעו גם מרחוק בשביל לשמח, הרוכבים שמגיעים בכל שנה לאירוע ולא מפספסים את ההזדמנות, והרוכבים החדשים שהגיעו והיו שם בשביל הילדים.

ולסיום, כמידי שנה (לאחר תדריך בטיחות קצר) פתחנו את הטקס החיול עם תהלוכת אופנועים, התקבלנו במחיאות כפיים ותשואות והשתדלנו לכבד את המעמד המאוד מרגש.

אין ספק שזה אחד האירועים המרגשים שזכיתי להשתתף בו השנה, וחברי המערכת מחכים בציפייה לפעם הבאה.

 

משמאל: חיילים בסדיר, מימין: חיילים ליום אחד.

 

דוגרי שמחים להודות ל:
עופר אבניר; מטרו מוטור; ד.ל.ב מוטוספורט; מאיר חברה למכוניות; רמי ביטוחים; אישימוטו; סטפן; פרפקט אופנועים; אופנועית; לרט; רשת אופנוסנטר; איי. די. מוטורספורט; כלבוטקס; ברקום (סקאלה ריידר); כלמוביל, יבואנית מיצובישי, על העזרה ברכב סיוע.

3 תגובות ל סיכום אירוע התנדבות "גיבורים קטנים" 2017 – מרגש מאי פעם

  1. היה מקסים, אירוע מושקע ומכובד שאופנוענות ותרומה לקהילה זה שני דברים שיכולים להשתלב באופן מרשים

  2. כן, עד שנה הבאה.
    תודה אריק על היוזמה וההשקעה!!!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל