fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

ב.מ.וו 310 ספורטיבי בקרוב?

ב.מ.וו 310 ספורטיבי בקרוב?

אסף לביא

צילום: Bike Bros

לפני שנתיים הציגה ב.מ.וו ביפן דגם קונספט בסנגון האפאצ'י RR 310 של TVS, על בסיס G310R עטוף קרבון ומעוצב כמיני HP4, מאז עברו חודשים רבים בהם חיכו חובבי המותג להצגה רשמית של הכלי מבלי שזה קרה.

סדרת ה-G310 של ב.מ.וו מצליחה לייצר נתוני מכירות מרשימים בעולם, ואפילו בישראל הפך ה-G310GS לכלי פופולרי ומכר מעל ל-130 יחידות מאז החל שיווקו כאן, ה-G310R הופך יותר פופולרי במזרח שם קטגוריות הנייקד עדיין לא דעכו לטובת עלייתם של האדוונצ'רים, ומשם גם עולה בכל פעם הדרישה לראות את האפאצ'י של TVS מקבל מיתוג ומגע בווארי.

השמועות בנוגע לייצורו של ה-G310RR מכות שנית מכיוון שבמספר ראיונות שנתן מנכ"ל TVS לתקשורת העולמית בתקופה האחרונה ציין שדגם נוסף לשיתוף הפעולה עם ב.מ.וו יגיע לייצור ב-2021; הוא כמובן לא פירט ולא הזכיר את ה-RR, אבל מכיוון זה הוא הדגם היחיד שבו TVS עושה שימוש במנוע הזה תחת המותג שלה, רבים שיערו שהיא תביע בו עניין גדול יותר.

Bike Bros

ב.מ.וו ו-TVS כמובן יכולות להפתיע ולייצר פטלפורמה חדשה, אולי אפילו גרסה משופרת של ה-310 או שהדגם החדש יבוסס על מנוע עבר של ב.מ.וו; גם אם בסופו של דבר הוא יהיה עוד דגם 310, לא בטוח שיהיה ספורטיבי – ב.מ.וו יכולה להרוויח מייצור גרסת אדוונצ'ר מוטה שטח ל-G310GS, מאופנוע דו"ש קל כמו משפחת ה-X המנוחה וגם מקרוזר או אופנוע רטרו בסגנון ה-R18 או ה-RnineT.

ב.מ.וו כבר הודיעו שלא יגיעו לאף תערוכת רכב ב-2020, לכן גם אם יחשף בסופו של דבר ה-G310RR, ה-G310X או כל דגם אחר לשנת הייצור 2021 – הוא יחשף בהשקה מקוונת.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

גלריה

4 תגובות ל ב.מ.וו 310 ספורטיבי בקרוב?

  1. מנוע צעצוע ועוד קוראים לזה ספורט… בנפח כזה היה חייב להיות שתי פעימות כדי להיקרא ספורט

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל