מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
ייעוץ קניה – עליון מתחת ללוגו
KTM MENU
אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
שרקו
קונה אופנוע
אישימוטו באנר קוביה שמאל
רפידו
אוגוסטה קוביה הכי עליון
סטפן
רוית דדוש עליון
פרפקט קוביה שמאל
לרט
1 על 1
KTM עליון קוביה
סטומפ
אינדיאן קוביה שמאל
הארלי שמאל
מתלה לקסדה
אייפקס
HJC
שוברט
ברקום שמאל

ב.מ.וו קונספט R18 – רטרו חדשני

ב.מ.וו קונספט R18 – רטרו חדשני

רון לב

צילום: יצרן

כידוע, ב.מ.וו נוהגת לחשוף את העתיד (לרוב בחודש מאי) בקו הדגמים החדש שעומד לצאת לשווקים, כאשר בהמשך השנה חלק מהקונספטים הופכים מציאותיים יותר ויורדים לייצור – כעת ב.מ.וו מציגה את ה-R18, מחווה ל-R5 שיוצר בשנת 1936 ומשלבת את העיצוב הקלאסי עם החדשנות של ימינו.

ה-R18 שאתם רואים כאן הוא פרי יצירתן של ב.מ.וו והסדנאות Custom Works Zon היפנית, Revival Cycles ו-Unique Custom Cycles האמריקאיות – כל אחת ממקום אחר ובעלת אופי שונה – איתן החליטה ב.מ.וו לשתף פעולה בכדי ליצור את הקונספט המיוחד הזה.

המנוע, בוקסר בנפח 1800 סמ"ק עם שני צילינדרים וקירור אוויר ושמן מגיע מבית ב.מ.וו וסדנת Custom Works Zon, מעוצב בחדשנות עם חלקי כרום נוצצים וקרבורטור כפול הדומה לאלו שהיו לב.מ.וו במאה הקודמת.

העיצוב יוצא דופן ומשלב את כל העולמות, מושב יחיד עשוי עור עם תאורת לד עגולה בסגנון וינטאג', גל הינע חשוף לחלוטין, חלקי כרום ומיכל דלק שחור בסגנון אולד סקול. מידות הגלגלים הן 21" קדמי ו-18" אחורי.

לפני כ-20 שנה ראינו תעוזה גדולה מצידה של ב.מ.וו בחשיפת ה-R1200C הקרוזרי והמיוחד, שאולי לא הפך להצלחה מסחררת בשנותיו אבל לאחר הפסקת יצורו החל לצבור קהל מעריצים ודרישה גבוהה. האם ה-R18 הוא הפרשנות המודרנית לדגם הקלאסי? האם הוא או מנוע הבוקסר 1800 בכלל יראו אור יום? עוד מוקדם לדעת, נעדכן בהמשך.

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2