מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
אינדיאן ימין
שרקו
הווסקוורנה באנר שמאל
אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
אוגוסטה קוביה הכי עליון
לרט
1 על 1
תמוז
סטומפ
אישימוטו באנר קוביה שמאל
KTM שמאל
אופנוסנטר קוביה שמאל
לרט
KTM עליון קוביה
מתלה לקסדה
מונדיאל קוביה
אינדיאן קוביה שמאל
ברקום שמאל
הארלי שמאל
HJC

ב.מ.וו: צמד דגמי F חדשים בנפח 900 סמ"ק

ב.מ.וו: צמד דגמי F חדשים בנפח 900 סמ"ק

אביעד רייס

צילום: יצרן

צמד טווינים חדשים לב.מ.וו עם מנוע ה-850 של ה-F850GS. 

ה-F900XR הוא אחיו הקטן של ה-S1000XR שהוצג גם הוא בתערוכה, כשבמרכז הכוונת עומד הטרייסר 900 GT של ימאהה. נפח המנוע גדל מ-853 סמ"ק ל-895 סמ"ק והספק שגדל ל-105 כ"ס. נתוני המומנט, נשארים אותו דבר. בשני הדגמים נמצא שני מצבים רכיבה, מערכת ABS, בקרת אחיזה ומסך תצוגה TFT צבעוני. 

ל-F900XR מציעה ב.מ.וו גם גרסה מאובזרת יותר הכוללת בלמים סמי-אקטיביים, מערכת ABS להטייה, מפתח קרבה, קוויק שיפטר + ועוד. השלדה של ה-F900XR לקוחה גם היא מה-850 אדוונצ'ר שעברה התאמות כדי להתאים לאופיו של הדגם כמו לדוגמא בסיס הגלגלים קצר יותר ומושב נמוך יותר (825 מ"מ). 

ה-F900R הוא מחליפו של ה-F800R הוותיק. יש עיצוב חדש ומחמיא, ומיכל הדלק שעובר ממקומו מתחת לכסא בדגם ה-800 אל קדמת האופנוע. ה-F900R כבד מקודמו ב-10 ק"ג אולם מפיק הספק של 10 כ"ס יותר.

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל