מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
ב.מ.וו חושפת קטנוע מוכוון איקס מקס 400 – ה-C400X
גיא בן ברק
צילום: יצרן
ב.מ.וו חושפת כעת את הקטנוע החדש שלה, C400X, לא צריך להסתכל על התמונות יותר מדי כדי להבין כי מדובר ביריב ישיר לימאהה איקס מקס 400 המצליח.
המנוע של הב.מ.וו החדש ולמרות השם הוא בנפח 350 סמ"ק, מה שלכאורה אומר מנוע קימקו דאון טאון 350 לאור שיתוף הפעולה בין קימקו לב.מ.וו – אבל לא. בחינת המספרים מעלה כי מנוע הסינגל של הב.מ.וו הוא חדש לחלוטין, שונה מהותית ממנוע הדאון טאון במידות בוכנה אוברסקוור קיצוני במונחי קטנועים למטרות ספורטיביות, נפח 350 סמ"ק לעומת ה-320 של הקימקו ואמנם למול ה-29 כוח סוס של הקימקו כאן כבר מדובר בהספק מרבי של ל-35 כוח סוס, מה שמאפשר גם רכיבה בינעירונית בנוסף לשימוש בעיר. העיצוב מאפשר חלל אכסון גדול תחת המושב אולם בהמשך ישיר לספורטיביות המנוע ובניגוד לקימקו דאון טאון המגודל והמפואר הוא ספורטיבי, שילדה חדשה פותחה לדגם זה, מידות הגלגלים – "15 קדמי ו-"14 אחורי – מספקים יציבות וזריזות והתנהגות טובה על מהמורות, מבחינת עיצוב לא ניתן שלא להבחין ב"מקור" מעל הגלגל הקדמי בסגנון ה-GS הכה מצליח של ב.מ.וו. דגש הושם על חלקות הרכיבה והקטנת הרעידות של מנוע סינגל, האלקטרוניקה מתקדמת וכוללת בקרת אחיזה.
נראה כמו ימאהה BW's על סטרואידים… או שעבר איזו תאונה גרעינית. פספסו בענק.
חחחחח
הכי מכוער שראיתי בחיים שלי