fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן

ב.מ.וו חושפת קטנוע מוכוון איקס מקס 400 – ה-C400X

ב.מ.וו חושפת קטנוע מוכוון איקס מקס 400 – ה-C400X

גיא בן ברק

צילום: יצרן

ב.מ.וו חושפת כעת את הקטנוע החדש שלה, C400X, לא צריך להסתכל על התמונות יותר מדי כדי להבין כי מדובר ביריב ישיר לימאהה איקס מקס 400 המצליח.

המנוע של הב.מ.וו החדש ולמרות השם הוא בנפח 350 סמ"ק, מה שלכאורה אומר מנוע קימקו דאון טאון 350 לאור שיתוף הפעולה בין קימקו לב.מ.וו – אבל לא. בחינת המספרים מעלה כי מנוע הסינגל של הב.מ.וו הוא חדש לחלוטין, שונה מהותית ממנוע הדאון טאון במידות בוכנה אוברסקוור קיצוני במונחי קטנועים למטרות ספורטיביות, נפח 350 סמ"ק לעומת ה-320 של הקימקו ואמנם למול ה-29 כוח סוס של הקימקו כאן כבר מדובר בהספק מרבי של ל-35 כוח סוס, מה שמאפשר גם רכיבה בינעירונית בנוסף לשימוש בעיר. העיצוב מאפשר חלל אכסון גדול תחת המושב אולם בהמשך ישיר לספורטיביות המנוע ובניגוד לקימקו דאון טאון המגודל והמפואר הוא ספורטיבי, שילדה חדשה פותחה לדגם זה, מידות הגלגלים – "15 קדמי ו-"14 אחורי – מספקים יציבות וזריזות והתנהגות טובה על מהמורות, מבחינת עיצוב לא ניתן שלא להבחין ב"מקור" מעל הגלגל הקדמי בסגנון ה-GS הכה מצליח של ב.מ.וו. דגש הושם על חלקות הרכיבה והקטנת הרעידות של מנוע סינגל, האלקטרוניקה מתקדמת וכוללת בקרת אחיזה.

2 תגובות ל ב.מ.וו חושפת קטנוע מוכוון איקס מקס 400 – ה-C400X

  1. נראה כמו ימאהה BW's על סטרואידים… או שעבר איזו תאונה גרעינית. פספסו בענק.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל