fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
סטפן
HJC

בשורה לרוכבים: נתיב פלוס יפתח לרכיבה ב-2020

בשורה לרוכבים: נתיב פלוס יפתח לרכיבה ב-2020

רוכבי אופנועים אינם מורשים לרכב בנתיבי התחבורה הציבורית הבין-עירוניים דוגמת 'נתיב פלוס' שהושק לאחרונה בכביש החוף. למרות האיסור, אין אכיפה נגד רוכבי דו-גלגלי בנתיבים אלו כאשר המשטרה 'מעלימה עין', זאת לעת עתה.
ניסוי שייחל בקרוב יבחן אפשרות לאשר רכיבה של אופנועים וקטנועים בנתיבי התחב"צ הבין-עירוניים בצורה חוקית, בדומה לניסוי שנערך בעבר בתל אביב – אז נבחנה רכיבת דו"ג בנתיבי תח"צ עירוניים – ניסוי שהוכתר כהצלחה. 

לאחר פגישה משותפת של נציגי משרד התחבורה, נתיבי ישראל, נתיבי איילון, המשטרה ונציגי הרוכבים, הודיעה על הניסוי הצפוי מיטל להבי, סגנית ראש עיריית תל אביבף שפעילה למען דו-גלגלי בכל שנות פעילותה: 

"נתיב פלוס אופנוענים – בשורה לרוכבים!
בקרוב תבחן האפשרות להתיר רכיבה של אופנועים כחוק על נתיב פלוס, זאת בעקבות פגישה שערכתי עם נציגי משרד התחבורה משטרת ישראל, נתיבי איילון, נתיבי ישראל ונציגי מועדוני האופנוענים.
כפי שהותר לאופנועים לרכב על נת"צים בעיר תל אביב יפו בעקבות ניסוי מוצלח, הוחלט על קיום ניסוי דומה בכבישים הבינעירוניים ובעקבותיו תתקבל הכרעה.
כמי שרואה בדו-גלגלי חולצי פקקים ודואגת לביטחונם של הרוכבים אני מאמינה שנגלה שוב שעדיפה הרכיבה בנת"צ על פני סללום בין מכוניות, מה גם שהרכיבה לא מאטה את נסיעת האוטובוסים ועדיפה על פני רכיבה בשול…"

תאריך מדויק לתחילתו של הניסוי עדיין אין, גם לא ברור באיזה כבישים יאושר, אך ההערכות מצביעות על תחילת 2020 או אפילו לפני כן. אנחנו עוקבים ונמשיך לעדכן! 

(צילום: נתיבי ישראל)

תגובה אחת ל בשורה לרוכבים: נתיב פלוס יפתח לרכיבה ב-2020

  1. מיטל להביא לא עשתה כלום למען דו גלגלי ולא עשתה כלום לפתרון עומסי התנועה פרט ללרוץ לתקשורת . מי שנותן לתושבי צפון תל אביב והשכונות חניה חינם במרכז תל אביב במקום תחבורה ציבורית מצויינת לא באמת נלחם בעומס. חובבת תקשורת חלילה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל