fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
MV קוביה
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC

בקרוב: גרסה נוספת ל-R18 של ב.מ.וו

בקרוב: גרסה נוספת ל-R18 של ב.מ.וו

מערכת מוטו

צילום: ריגול

בב.מ.וו חשפו בחודש מאי האחרון את ה-R18 קונספט – בובר עם מנוע בוקסר בנפח 1,800 סמ"ק וקירור אוויר/שמן. כמה חודשים אח"כ, בנובמבר, הוצג בתערוכת מילאנו גם ה-R18/2 – פאוור קרוזר שמתבסס על אותו מנוע – שניהם מהממים עם עיצוב ששובר קצת את מעטפת השמרנות של הגרמנים. תמונות חדשות שמסתובבות ברשת בימים האחרונים מסגירות שלחבר'ה מבוואריה יש עוד כמה תוכניות למנוע הבוקסר הגדול הזה. מדובר בגרסה נוספת שמבוססת על אותו מנוע, עם עיצוב באגר, שתוכל להתחרות בדגמים המקבילים של הארלי ואינדיאן.

נתונים טכניים לגבי המנוע כבר נחשפו – ההספק יעמוד על 90 כ"ס, אבל מה שיותר מעניין באופנועים האלו, זה המומנט שהמנועים שלהם מייצרים, וכאן מדובר כנראה על מעל ל-16 קג"מ. מדיווחים עולה שהגרסה החדשה של ה-R18 תציע כנראה גם הילוך אחורי, מה שיאפשר לרוכבים לחלץ את המכונה הכבדה הזו אחורה במקרה הצורך.

חצי-פיירינג ומשקף גבוה, צמד מפלטים, מושב גדול ונוח לצמד רוכבים, תיקי צד קשיחים ועוד – כל מה שצריך כדי להציע את חווית הקרוזר-באגר הקלאסית, ממש כמו בדגמים של אינדיאן והארלי – שני המותגים שמזוהים יותר מכל עם הסגמנט. יש כאן כנראה גם לא מעט אלקטרוניקה ופינוקים לרוכב ולמורכב – באחת מן התמונות ניתן לראות די בבירור מסך תצוגה גדול שמגיע בנוסף למחוונים הרגילים – דרכו יוכל הרוכב לתפעל מערכת ניווט מובנית, ואולי גם לשדר מוזיקה אל מערכת השמע.

מאחור – גל הינע, ממש כמו בשתי גרסאות ה-R18 האחרות, איתן יחלוק הבאגר לא רק את ההינע הסופי, אלא כנראה גם את השלדה. מקדימה – פנס LED ראשי וגדול ומעליו, יצליחו חדי העין להבחין במין מסך קטן – רמז למערכת בטיחות בה מצויד הבאגר החדש – מצלמה וחיישנים קדמיים שתומכים אולי בבקרת שיוט אדפטיבית, שתאט את מהירות האופנוע בצורה אוטומטית במקרה של התקרבות לתנועה – פיצ'ר מתבקש באופנוע גדול, מאובזר ויקר.

עוד פרטים עדיין לא נחשפו (ובתכל'ס גם לא שם לדגם) אבל מהתמונות די ברור שאנחנו מסתכלים על אופנוע מוכן "ואפוי". נראה שזה רק עניין של זמן עד שבב.מ.וו יחשפו את גרסת הקרוזר-באגר של ה-R18 בצורה רשמית.

באנר פרסומי

תגובה אחת ל בקרוב: גרסה נוספת ל-R18 של ב.מ.וו

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל