fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

בעקבות אכיפה הרכיבה על השוליים: מחאת האופנוענים יצאה לדרך

בעקבות אכיפה הרכיבה על השוליים: מחאת האופנוענים יצאה לדרך

מערכת מוטו

צילום: מערכת מוטו

בעקבות ההודעה של אגף המשטרה בה נמסר כי רוכבי אופנועים לא יוכלו לרכב יותר על שול הכביש הימני, יצאו היום (א') מאות רוכבים להביע את מחאתם בציר הכי עמוס באזור המרכז – כביש איילון כמובן. המחאה יצאה לדרכה ב-8 בבוקר כאשר הכביש עמוס במיוחד וזו במטרה להעביר מסר חזק וברור ולתת "טעימה" לציבור הנהגים ומקבלי ההחלטות על המשמעות של תוספת של המוני אופנועים לגודש המטורף של הרכבים בכבישים. 

צוות מוטו דיווח מהשטח וליווה את המחאה ואת הרוכבים ו-2 מסקנות ברורות התקבלו: כח יש בהחלט ולמרות ההתארגנות הספונטנית יחסית הגיעו הרבה רוכבים, אך התכנון והסדר חייבים להיות הרבה יותר יעילים – ניכר לא מעט בלאגן בשטח באירוע הראשון. אפילו נהגי המכוניות גילו סבלנות יחסית והבנה כי הנושא עלול להשפיע גם עליהם לרעה. זה הזמן להשאיר את דעת הקהל איתנו ולא לעשות מהלכים שיצרו פילוג בין משתמשי הכביש.

 


להלן תגובת איגוד יבואני הדו-גלגלי להחלטת משטרת התנועה על מתן קנסות לרוכבים בשולי הכביש (כפי שפורסמה):

"איגוד יבואני הדו-גלגלי בישראל מוחה כנגד שינוי הסטטוס קוו בנוגע לנסיעת דו-גלגלי בשול הכביש הימני בשעות העומס. הנחייה זו, הקיימת מעל לעשור, התקבלה בשעתו על ידי משטרת ישראל עצמה לטובת הפחתת החיכוך בין דו-גלגלי לרכב פרטי וכתוצאה מכך – הפחתת תאונות.

אין זה נכון כי בשל מספר אירועים גם אם מצערים , תטיל המשטרה מאות אלפי רוכבים דו-גלגלי נורמטיביים הבוחרים להתנייד בכלי חולץ פקקים, אל הסכנה שבנסיעה בין מכוניות בשעות העומס, כאשר לרוב, אין נהגי המכוניות מבחינים בהם.

איגוד יבואני הדו-גלגלי מוכן לפעול ביחד עם גורמי האכיפה והבטיחות בדרכים על מנת לסייע ולחדד את ההסברה בדבר נסיעה בטוחה בשוליים, וסבור שכך יש לעשות על מנת לייצר סביבת רכיבה בטוחה יותר".

זאת ועוד, ההחלטה זו למניעת הנסיעה בשול הינה בניגוד למגמה העולה ממחקר לפיו הפניה של רוכבי הדו גלגלי למסלולי נת"צ ומסלולים נפרדים היא המעשה נכון והבטוח ולא ההיפך. נראה שהתגובה של המשטרה עומדת בניגוד למעשה שיתרום לבטיחותם של הרוכבים וראוי לשקול שוב את החלטה לשינוי המצב״.

להצטרפות לקבוצת המחאה בפייסבוק לחצו כאן

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל