fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה

אפריליה תציג בקרוב אדוונצ'ר 250 סמ"ק

אפריליה תציג בקרוב אדוונצ'ר 250 סמ"ק

אסף לביא

תמונה שמוצאת את דרכה לרשת מציגה את ה-Terra 250, אופנוע אדוונצ'ר בסיסי עם מנוע סינגל בנפח 250 סמ"ק; בינתיים נראה שיהיה מיועד לשוק המזרח בלבד.

רובנו מכירים את אפריליה כמותג כביש טהור (עם נגיעות של שטח – בעיקר מקצועי – פה ושם) אך במזרח אפריליה מייצרת מגוון כלים יוממים ביניהם אפריליה משווקת כיום את ה-Terra 150, אדוונצ'ר קטן נפח ופשוט, לא מדובר בדגם חדש לגמרי אלא בהמשך של אופנוע שהתחיל את חייו כבר בעשור הקודם תחת המותג דרבי וכדגם 125 – עם מנוע סינגל, 4 פעימות, מקורר נוזל בעל גל זיזים עליון כפול ו-4 שסתומים, אותו אחד שנמצא בטואנו 125 וה-RS125 4T של אפריליה ובין היתר גם בדגמי ה-125 סמ"ק של FB מונדיאל, ומוציא הספק של 14.6 כ"ס. דגם ה-150 הוא בעצם גרסה מוגדלת נפח על אותו הבסיס הותיק עם שינויים מינוריים, אפריליה מייצרת את הטרה במפעל זונגשן-פיאג'ו בסין ומשם הוא משווק לכל המזרח. הדגם לא זוכה להצלחה מסחררת (בשני הנפחים) ומסתפק במכירות צנועות, בעיקר בגלל שמחירו יקר בהשוואה למתחרים הרבים בקטגורית הנפח הקטן.

התמונה "שדלפה" ממפעל זונגשן-פיאג'ו בה רואים את דגם ה-250 החדש

כעת אפריליה שואפת לשנות את המצב עם דגם חדש בנפח גדול יותר – קטגוריה בה יש פחות מתחרים – ועיצוב דומה כשההבדלים היחידים שנראים לעין הם אגזוז נמוך יותר ומנוע ה-250 סמ"ק של CF מוטו, זה שמותקן ב-250NK, גם הוא סינגל מקורר נוזל עם 4 שסתומים, רק שכאן – הודות לנפח – הוא מייצר 26 כ"ס ו-2.3 קג"מ, עם מהירות מרבית (לפי נתונים של ה-250NK) של כ-140 קמ"ש. כאמור רוב המכלולים דומים מאוד לאלו של דגם ה-150 (בראש הכתבה), קוטר הגלגלים עומד על "18 מקדימה ו-"17 מאחור, כשאפריליה כנראה תציע גם גרסת "אדוונצ'ר" עם מתלים בעלי מהלך ארוך יותר וגלגל "21 מקדימה.

העיצוב היה נראה לנו מוכר, לכן חיפשנו בתמונות שצילמנו בשנה שעברה בתערוכת מילאנו, כך גילינו ש-Terra 150 נראה כמעט זהה לאופנוע שהוצג בדוכן של מלאגוטי ובדוכן של UM גלובל, כפי שכבר הזכרנו גם היה דרבי כזה בדיוק בעבר, שיתופי הפעולה האלו בין חברות אירופאיות לחברות מהמזרח הם לא דבר חדש ואם תיכנסו לאתר של מלאגוטי, לדוגמה, תראו את הנקסוסים הישנים של ג'ילרה ואת ה-RX125 של אפריליה במודל 2020 וייצור במזרח, פשוט תחת מיתוג אחר.

לנוחיותכם, זה לצד זה, דרבי – מלאגוטי – UM – אפריליה:

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

 

3 תגובות ל אפריליה תציג בקרוב אדוונצ'ר 250 סמ"ק

  1. יפה! עליתם על זה! אותם אופנועים, מאותו מפעל, "חברה / משווק" אחר, בצביעה שונה. נ. ב אני היבואן של אופנועי UM!

  2. זה גרמושקות מקדימה?????????????????

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל