fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

אפריליה חושפת RSV4 פקטורי 2019 – 217 כ"ס

אפריליה חושפת RSV4 פקטורי 2019 – 217 כ"ס

אסף לביא

צילום: יצרן

רגע לפני תערוכת מילאנו חושפת אפריליה את הדובדבן שבקצפת, ה-RSV4 בגרסת 1100 פקטורי, שעם 4 כ"ס יותר מהפניגאלה V4 הופך לסופרבייק הסדרתי החזק ביותר, בינתיים.

נפחו של הסופרבייק הקיצוני בגרסה הקיצונית צומח ל-1,078 סמ"ק, זאת בזכות הגדלת קוטר הבוכנה מ-78 מ"מ ל-81 מ"מ, תוך שמירה על מהלך בוכנה זהה. שינוים נוספים שאילצה הגדלת הנפח הם שינוי משאבת השמן, שינוי גובה פתיחת שסתומי היניקה והגדלת יחסי ההעברה של ההילוך החמישי והשישי.

ההספק כאמור, 217 כ"ס מושג ב-13,200 סל"ד, 400 סל"ד מתחת לקו האדום, המומנט עלה לאורך כל קשת הסל"ד בכ-10% בהשוואה למנוע הקודם, ועומד על 12.4 קג"מ ב-11,000 סל"ד. מערכת הפליטה כמובן מתוצרת אקרפוביץ'.

מקדימה מזלג NIX של אוהלינס עם עוד 5 מ"מ למהלך המתלה, בסיס הגלגלים קוצר ב-4 מ"מ והמשקל עומד כעת על 199 ק"ג עם מיכל מלא ומוכן לתקיפת המסלול, הודות למצבר ליטיום שמחליף את מצבר החומצה הישן.

השינוי הויזואלי במקרה הזה הוא גם פונקציונלי, עם כנפונים מקרבון ליצירת כוח הצמדה לגלגל הקדמי וכונסים להטיית אוויר לקירור הבלמים, אלו אגב, מתוצרת ברמבו ומדגם החדש ביותר שנראה לפני כן רק בדוקאטי פניגאלה V4, המתחרה הישיר והקרוב ביותר לאפריליה.

מחיר עוד לא הוכרז.

 

עוד חדשות מתערוכת מילאנו בפוסט המתעדכן

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל