מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
אינדיאן ימין
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
שרקו
הווסקוורנה באנר שמאל
אבניר קוביה שמאל
KTM עליון קוביה
1 על 1
פרפקט קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אוגוסטה קוביה הכי עליון
סטפן
רפידו
סטומפ
תמוז
לרט
מונדיאל קוביה
הארלי שמאל
אינדיאן קוביה שמאל
HJC
מתלה לקסדה

אפריליה חושפת RSV4 פקטורי 2019 – 217 כ"ס

אפריליה חושפת RSV4 פקטורי 2019 – 217 כ"ס

אסף לביא

צילום: יצרן

רגע לפני תערוכת מילאנו חושפת אפריליה את הדובדבן שבקצפת, ה-RSV4 בגרסת 1100 פקטורי, שעם 4 כ"ס יותר מהפניגאלה V4 הופך לסופרבייק הסדרתי החזק ביותר, בינתיים.

נפחו של הסופרבייק הקיצוני בגרסה הקיצונית צומח ל-1,078 סמ"ק, זאת בזכות הגדלת קוטר הבוכנה מ-78 מ"מ ל-81 מ"מ, תוך שמירה על מהלך בוכנה זהה. שינוים נוספים שאילצה הגדלת הנפח הם שינוי משאבת השמן, שינוי גובה פתיחת שסתומי היניקה והגדלת יחסי ההעברה של ההילוך החמישי והשישי.

ההספק כאמור, 217 כ"ס מושג ב-13,200 סל"ד, 400 סל"ד מתחת לקו האדום, המומנט עלה לאורך כל קשת הסל"ד בכ-10% בהשוואה למנוע הקודם, ועומד על 12.4 קג"מ ב-11,000 סל"ד. מערכת הפליטה כמובן מתוצרת אקרפוביץ'.

מקדימה מזלג NIX של אוהלינס עם עוד 5 מ"מ למהלך המתלה, בסיס הגלגלים קוצר ב-4 מ"מ והמשקל עומד כעת על 199 ק"ג עם מיכל מלא ומוכן לתקיפת המסלול, הודות למצבר ליטיום שמחליף את מצבר החומצה הישן.

השינוי הויזואלי במקרה הזה הוא גם פונקציונלי, עם כנפונים מקרבון ליצירת כוח הצמדה לגלגל הקדמי וכונסים להטיית אוויר לקירור הבלמים, אלו אגב, מתוצרת ברמבו ומדגם החדש ביותר שנראה לפני כן רק בדוקאטי פניגאלה V4, המתחרה הישיר והקרוב ביותר לאפריליה.

מחיר עוד לא הוכרז.

 

עוד חדשות מתערוכת מילאנו בפוסט המתעדכן

התגובות סגורות לפוסט זה.

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2