מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
ייעוץ קניה – עליון מתחת ללוגו
KTM MENU
שרקו
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אופנוסנטר קוביה שמאל
אוגוסטה קוביה הכי עליון
לרט
KTM שמאל
לרט
פרפקט קוביה שמאל
KTM עליון קוביה
רוית דדוש עליון
רפידו
ברקום שמאל
הארלי שמאל
מתלה לקסדה
HJC
אינדיאן קוביה שמאל

אמ.וי אגוסטה F3 675 וברוטאלה 800 בגרסת A1

אמ.וי אגוסטה F3 675 וברוטאלה 800 בגרסת A1

היצרנית האיטלקית לא רואה מקום בליין אופנועיה לאופנוע פשוט וזול ובטח לא אחד המלווה בתואר "תקציבי", אז איך בכל זאת מנסים להביא קהל צעיר מוגבל רישיון למותג העל היוקרתי?

הגבלת הדגמים "הבסיסיים" בליין היצרן להספק של 47 כ"ס והתאמתו לרישיון A1 (נקרא A2 באירופה), וכך קורה שהברוטאלה 800 וה-F3 675 שניהם אופנועים קיצוניים עם מכלולים יקרים וטכנולוגיה מתקדמת, מוצעים לקהל חדש וצעיר, בתנאי שהממון מצוי בכיסו.

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2