מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינדיאן
אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
שרקו
סטומפ
אוגוסטה קוביה הכי עליון
סטפן
רוית דדוש עליון
KTM שמאל
לרט
1 על 1
רפידו
תמוז
KTM עליון קוביה
אייפקס
ברקום שמאל
HJC
הארלי שמאל
מתלה לקסדה
כרמיאל קוביה שמאל

אמ.וי אגוסטה F3 675 וברוטאלה 800 בגרסת A1

אמ.וי אגוסטה F3 675 וברוטאלה 800 בגרסת A1

היצרנית האיטלקית לא רואה מקום בליין אופנועיה לאופנוע פשוט וזול ובטח לא אחד המלווה בתואר "תקציבי", אז איך בכל זאת מנסים להביא קהל צעיר מוגבל רישיון למותג העל היוקרתי?

הגבלת הדגמים "הבסיסיים" בליין היצרן להספק של 47 כ"ס והתאמתו לרישיון A1 (נקרא A2 באירופה), וכך קורה שהברוטאלה 800 וה-F3 675 שניהם אופנועים קיצוניים עם מכלולים יקרים וטכנולוגיה מתקדמת, מוצעים לקהל חדש וצעיר, בתנאי שהממון מצוי בכיסו.

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל