מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינדיאן ימין
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אבניר קוביה שמאל
שרקו
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
פרפקט קוביה שמאל
1 על 1
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
רפידו
סטומפ
אופנוסנטר קוביה שמאל
KTM שמאל
סטפן
HJC
ברקום שמאל
מתלה לקסדה
אינדיאן קוביה שמאל
הארלי שמאל

אמ.וי אגוסטה חותמת הסכם שותפות עם לונסין

אמ.וי אגוסטה חותמת הסכם שותפות עם לונסין

רון לב

צילום: יצרן

לאחרונה, נחתם הסכם שותפות ארוך טווח בין יצרנית האופנועים הסינית – Loncin ליצרנית האופנועים האקזוטית – MV Agusta. כידוע אמ.וי מתמחה בעיקר בייצור אופנועי קצה אקזוטיים בנפח גבוה בעלי ד.נ.א איטלקי, ובצד השני של המטבע יש את לונסין, חברה סינית שממקדת את עיקר פעילותה בייצור כלים בנפח קטן עד בינוני לשוק האסייתי עם דגש על פשטות ומחירים זולים.

על פי אמ.וי ולונסין, ההסכם יניב משפחה חדשה של כ-4 דגמים בנפח קטן-בינוני אשר תשלב בין הערכים של אמ.וי והערכים של לונסין ותגיע אלינו לקראת שנת 2022. בתרגום פשוט – אופנועים מעוצבים בנפח בינוני עם טאץ' מיוחד אך עם זאת נגיש לקהל הרחב במחיר. הטכנולוגיה וההנדסה תעשה באיטליה ואילו הייצור של המשפחה החדשה יתבצע כאמור בסין. בנוסף, לונסין תעזור לאמ.וי להיכנס לשוק האסייתי בעזרת ייצור אופנועים למותג "VOGE", חברת בת של לונסין אשר פונה לסגמנט הפרימיום באסיה.

הסכמים כאלו לא חדשים בעולם האופנועים לא מעט חברות עם שם מוכר משלבות ידיים עם חברה הודית\סינית, דבר אשר תורם לשני הצדדים. הסכמים כאלו נראו בעבר ע"י הארלי דיווידסון, ק.ט.מ, ב.מ.וו ועוד. שיתוף הפעולה בין החברות יתרום לשני הצדדים – אמ.וי תוכל להיכנס גם לסגמנט האופנועים הבינוני, ולונסין תזכה להתנסות בסגמנט פרימיום ובנפחים גבוהים יותר, ולשדרוג מעמדה בצורה משמעותית.

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2