fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70

אינדיאן רושמת את השמות Pursuit ו-Guardian כסימן רשום

אינדיאן רושמת את השמות Pursuit ו-Guardian כסימן רשום

אסף לביא

צילום: יצרן

אינדיאן הגישה בקשה לסימן רשום על השמות "Indian Pursuit" ו-"Indian Guardian", לשימוש באופנועיהם. כתמיד, הבקשה לא חושפת הרבה פרטים על הדגמים.

השם פארסוט (Pursuit, מרדף באנגלית) נשמע כמו שם של דגם משטרתי, מעבר לקונוטציה הברורה של מרדף ומשטרה, השימוש באות P בתחילת השם מזכיר שמות של דגמים משטרתיים.

הגרדיאן (Guardian, שמור באנגלית) גם כן נשמע כמו מה שיכול להיות דגם משטרתי נהדר, אם כי אהבנו יותר את השם הראשון לתפקיד רשמי.

כשאינדיאן מציגה גרסה נוספת לדגם קיים היא מקבלת לרוב שם נוסף, כך הופך הספרינגפילד בעזרת צבע שחור לספרינגפילד דארק-הורס, כך הופך הרודמאסטר בעזרת תוספות רבות וצבעיה מיוחדת לרודמאסטר עלית, לא מן הנמנע שאינדיאן שומרת את שני השמות החדשים ככינוי לגרסאות נוספות של הצ'לנג'ר החדש.

לאינדיאן 4 משפחות דגמים עיקריות, הסקאוט – קרוזרים מקוררי מים עם צללית נמוכה וסגנון בוברי מעט, הכוללת שני דגמים: סקאוט סיקסטי, בנפח 1,000 סמ"ק וסקאוט בנפח 1,133 סמ"ק, לכל אחד מהם גרסת בובר מעוצבת.

הצ'יף – קרוזרים מסורתיים עם מנוע 1,811 סמ"ק וחזות גדולה וקלאסית, הכוללת את דגמי הצ'יף והספריגפילד על שלל גרסאותיהם.

הטורינג – מכונות מסע ארוך מאובזרות ובגדולות, הכוללת את הצ'יפטיין והרודמאסטר בעלי מנוע ה-1,811 סמ"ק מקורר האוויר ואת הצ'לנג'ר החדש בעל המנוע החדש מקורר הנוזל.

והמשפחה האחרונה היא משפחת ה-FTR שכוללת את דגם המרוצים FTR750 שלא נמכר לקהל הרחב ואת ה-FTR1200 שמוצע בגרסת S, ראלי, RR וקרבון.

בין כל אלו לאינדיאן אין דגמי בסיס בנפח של מתחת ל-1,000 סמ"ק, אין "צ'ופרים" עם גלגל גדול שלוח קדימה וצללית צרה, אורכה וגבוהה, וכמו שכבר ציינו בהתחלה, לאינדיאן אין בליין הדגמים אופנוע משטרתי. אנחנו מצפים לראות מאינדיאן בשנים הקרובות קרוזרים נוספים שיתאימו לקטגוריות שבהן אין להם ייצוג, השמות גרדיאן ופארסוט מצטרפים לרנגייד (Renegade) ורייבן (Raven) שכבר נרשמו בשנה שעברה.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל