fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

אינדיאן צ'יף – שלל חידושים ל-2019

אינדיאן צ'יף – שלל חידושים ל-2019

גיא בן ברק

צילום: יצרן

אינדיאן מודיעה על מגוון חידושים במשפחת הצ'יף לשנת 2019. בורר מצבי כוח להתאמה לסגנון הרכיבה ולתנאי הכביש, מצב "תיור" מספק תגובת מצערת חלקה לתיור נינוח; "סטנדרט" עם תגובה חזקה יותר למצערת לצורך עקיפה אך עדיין מתאים לרכיבה איטית ונשלטת, כמו בעיר או בתמרון בפקקים; "ספורט" עם תגובת מצערת מיידית ואספקת כוח אגרסיבית לתאוצות חזקות במיוחד.

בנוסף וכדי להגביר את הנוחות, מקבלים מנועי ת'נדר סטרוק 1,818 סמ"ק בטכנולוגיה המכבה את הצילינדר האחורי בזמן עמידה, לאחר שהמנוע הגיע לטמפרטורת עבודה וטמפרטורת הסביבה עולה על 15 מעלות צלזיוס. בכך הפחתה בחום הנפלט מהמנוע בזמן עמידה, הצילינדר חוזר מייד לפעולה עם הנגיעה הקלה ביותר במצערת ונכנס לפעולה חלק וללא שהיות.

כדי לשפר את זרימת האוויר מותקן בדגם רואדמאסטר פיירינג תחתון חדש, הכולל מדף אוורור הניתן לכיוון ממצב פתוח לחלוטין ועד סגור בתנאי מזג אוויר קר. ניתן אף להתקין את הפיירינג החדש בדגמים קודמים.

שיפורים הוכנסו במערכת השמע המקורית של אינדיאן, סאונד טוב יותר בזכות רמקולים דור חדש עם הפרדה של הטוויטרים (תדרים גבוהים), מהמיד ריינג', בנוסף מותקן איקוולייזר המאפשר התאמת הטונים לכול טעם וסגנון מוסיקאלי. בהספק של 100 וואט מספקת המערכת החדשה עצמה בכול מהירות וגוברת על כול רעש רוח.

כמו כן, הצ'יף דארק הורס עם צביעה חדשה ושחורה לכיסוי המנוע, האגזוז ותופסני תיקי האוכף. דגם ספרינגפילד דארק הורס מוצע כעת בשני צבעים, ונוסף הצלמון המיתולוגי של אינדיאן צ'יף על הכנף הקדמית, במקביל להסרת מגן הרוח לטובת מראה טוב יותר.

יבואן אינדיאן לישראל, ד.ל.ב, מוסר כי דגמי 2019 יגיעו לישראל ברבעון הראשון של שנת 2019.

גלריה

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל