fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

אינדיאן: טיזר נוסף לצ'אלנג'ר

אינדיאן: טיזר נוסף לצ'אלנג'ר

מערכת מוטו

צילום: יצרן

אינדיאן עם אופנוע חדש בתצורת באגר – צ'אלנג'ר שמו. לא מדובר בדגם המבוסס על אחד מהדגמים הקיימים בליין החברה, אלא באופנוע חדש לגמרי עם מנוע וי-טווין חדש (תזכורת – לאינדיאן כבר היה מנוע עם אותו שם בין השנים 1916 ל-1924) – Power Plus שמו. 

המנוע החדש בעל נפח של 1,769 סמ"ק וכך סביר להניח שנראה אותו בדגמי האופנועים הגדולים של החברה. באינדיאן כבר אישרו שבנוסף לצ'אלנג'ר צפוי גם דגם טורינג נוסף שיעשה שימוש באותו מנוע חדש. ה-Power Plus מספק 122 כ"ס שזמינים כבר ב-5,500 סל"ד ומציע יותר מומנט מהמנוע הגדול השני של אינדיאן, ה-Thunder Stroke, והוא מספק כ-18 קג"מ ב-3,800 סל"ד לעומת 17 וקצת הקג"מ-ים שזמינים כבר ב-2,600 סל"ד ב-Thunder. הסל"ד המקסימלי של המנוע החדש עומד על 6,500, קירור נוזל, בהשוואה לקירור האוויר שב-Thunder Stroke. 

אז הצ'אלנג'ר החדש הוא כאמור אופנוע בתצורת "באגר" מה שאומר שיש לו פיירינג ענקי ותאורת LED מרשימים מקדימה ובשונה מדגמי אינדיאן בהם נמצא מנוע ה-Thunder Stroke שמכוון יותר לרכיבת קרוזינג במהירות יחסית נמוכה, כאן מדובר במנוע שאוהב לחיות לכיוון הקצה העליון של קשת הסל"ד. 

החשיפה הרשמית, בעוד שלושה ימים (29.10) – אנו ממתינים. 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל