מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
קונה אופנוע
עופר אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
לרט
KTM עליון קוביה
ברקום שמאל
פרפקט קוביה שמאל
קריפטונייט
מוטוליין עפולה
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
הארלי שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
מונדיאל קוביה
סטומפ
HJC
מתלה לקסדה

אינדיאן חושפת FTR בגרסת Carbon

אינדיאן חושפת FTR בגרסת Carbon

אסף לביא

צילום: יצרן

היום (ה-01.05) בשעה 18:00 חשפה אינדיאן גרסה נוספת ל-FTR1200, עם הרבה חלקי קרבון ואגזוז אקרפוביץ'.

ה-FTR קרבון מבוסס על ה-FTR1200S Race Replica, עם מנוע וי-טווין בנפח 1,203 סמ"ק, בעל 125 כ"ס ו-12.2 קג"מ, מערכות טכנולוגיות רבות ביניהן בקרת שיוט, ABS לפניה, בקרת אחיזה עם חיישן זווית הטיה, שלושה מצבי רכיבה, תאורת LED, מסך מגע בגודל 4.3 אינץ' עם חיבור בלוטוס' ועוד. מערך המתלים גם כן מגיע מדגם ה-S עם מזלג הפוך ובולם אחורי בעלי אפשרויות כיוון מלאות ומהלך נדיב (150 מ"מ) ומערכת הבלימה מתוצרת ברמבו עם שני דיסקים בקוטר 320 מ"מ מקדימה וקליפרים רדיאליים עם 4 בוכנות.

גרסת ה-FTR Carbon מקבלת כנף קדמית, כיסוי פנס, כיסוי "מיכל דלק" (מתחתיו בכלל יושבת תיבת האוויר בעוד מיכל הדלק מתחת למושב) וכיסוי מושב מקרבון, לוגו חדש על על חלקו העליון של הכיסוי המיכל ומערכת פילטה מטיטניום עם דוד מושחר מתוצרת אקרפוביץ'.

מחירו של ה-FTR קרבון צפוי להיות גבוה בכ-10% משל גרסת הרייס רפליקה, אך זאת רק הערכה ראשונית, נדע את מחירו המדוייק רק כשיגיע לישראל.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל