fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
voge מוטו24 באנר

אינדיאן חושפת רודמאסטר Elite מעודכן ל-2020

אינדיאן חושפת רודמאסטר Elite מעודכן ל-2020

מערכת דוגרי

צילום: יצרן

לצד הצ'אלנג'ר החדש שהוצג לאחרונה ומצטרף השנה לליין הדגמים הגדולים עטופי הפיירינג של מותג האופנועים הוותיק, אינדיאן לא זונחת את ה-Roadmaster שלה, ומציגה צביעה בעלת שני גוונים חדשה לשנת 2020 בגרסת ה-Elite היוקרתית ביותר. כל אופנוע רודמאסטר Elite מקבל צביעה מיוחדת בעבודת יד והתהליך לוקח כ-30 שעות עבודה. הצביעה החדשה של ה-Elite מעניקה לו לדברי אינדיאן מראה ספורטיבי וקשוח יותר שגם תאפשר לו לבלוט בשטח מה שמשפר לדבריה את הבטיחות של הרוכב – כאילו שמישהו יכול לפספס מכונה ענקית במשקל 431 ק"ג.

הרודמאסטר עושה שימוש במנוע ה-Thunder Stroke 116 של אינדיאן בנפח 1,890 סמ"ק עם מומנט של כ-17 קג"מ. לא רק המראה השתדרג – גם מערכת השמע PowerBand Audio Plus שחזקה לדברי אינדיאן ב-50% מזו שנמצאת בדגמי הרודמאסטר האחרים. לרודמאסטר 3 מצבי רכיבה, כולל מצב ספורט ומערכת ה-Ride Command שמציגה מידע חשוב לרוכב ומאפשרת לו לשלוט ביעילות על הפונקציות השונות והרבות שמציע הקרוזר המאובזר.

גם בגרסת 2020 הרודמאסטר Elite לא חוסך בפינוקים לרוכב ולמורכב: ידיות מחוממות, מושבים עם חימום נפרד לרוכב ומורכב, משענות, משקף מתכוונן חשמלית, הנעה ללא מפתח, תיקי צד מוגנים מגשם וננעלים מרחוק, תא מטען לשתי קסדות ועוד 140 ליטרים נפח לציוד. מחירו בישראל של הרודמאסטר Elite עמד על 310,000 ש"ח לדגם 2019.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל