fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

אינדיאן חושפת את הצ'אלנג'ר החדש

אינדיאן חושפת את הצ'אלנג'ר החדש

מערכת מוטו

צילום: יצרן

אינדיאן מחזקת את ארסנל ה-"באגרים" שלה כשעל הכוונת יצרנית אחת בלבד – הארלי דוידסון עם המאבק האינסופי של שני המותגים האלו על מי מייצג יותר את האמריקנה. לצ'אלנג'ר מנוע חדש לחלוטין Power Plus שמו, וכמו שכבר כתבנו כשנחשף הטיזר האחרון הוא בעל קירור נוזל ועם נתונים מרשימים של 122 כ"ס ו-18 קג"מ. 

סגמנט ה"באגרים" נפוץ במיוחד בארה"ב ומדובר בדר"כ כלל באופנועים גדולים עם פיירינג מרשים מקדימה ומאובזרים עד הראש, אך עם זאת בעלי מנועים מרגשים שהופכים אותם למכונות ביצועים לא רעות, לצד יכולות תיור מעולות. 

הצ'אלנג'ר החדש יהיה זמין בשלוש גרסאות: צ'אלנג'ר, צ'אלנג'ר "Dark Horse" בצביעת שחור מט וגרסת צ'אלנג'ר "Limited" יוקרתית. שלוש הגרסאות זהות כמעט לחלוטין בכל המאפיינים וההבדלים באים לידי ביטוי במשקל – כאשר גרסת הלימיטד שוקלת כ-4 ק"ג יותר מהגרסה הרגילה עם מיכל דלק מלא, במחיר, וכמובן באבזור כאשר בגרסאות ה"סוס השחור" והלימיטד זמינה מערכת התצוגה האלקטרונית "Ride Command" של אינדיאן – מסך נגיעה ממנו נשלטות מרבית הפונקציות באופנוע. 

מעבר למשקל של 381 ק"ג (בגרסת הלימיטד המאובזרת ביותר), ניתן למצוא כאן מתלה קדמי הפוך בקוטר 43 מ"מ, צמד דסקי בלימה 320 מ"מ מקדימה עם קליפרים רדיאליים, גובה מושב של 672 מ"מ, בסיס גלגלים של 1,667 מ"מ וכמעט 23 ליטר קיבולת במיכל הדלק. כל דגמי הצ'אלנג'ר מגיעים עם מערכת פליטה בעלת יציאה כפולה ממותגת אינדיאן. 

מחירה של גרסת הלימיטד היקרה ביותר עומד בארה"ב על 28,000 דולרים שהם בתרגום חופשי כ-100,000 ש"ח מעבר לים – תג מחיר שמכניס את הבאגר החדש של אינדיאן לדרגת האופנועים היותר יוקרתית שיש. מחיר ומידע לגבי הגעה לארץ עדיין אין, ולכשיהיה, כמובן שנעדכן בהתאם.

תגובה אחת ל אינדיאן חושפת את הצ'אלנג'ר החדש

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל