fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן

איזה אופנוע חדש תחשוף רויאל אנפילד?

איזה אופנוע חדש תחשוף רויאל אנפילד?

אסף לביא

כולם רוצים ביס מהמיינסטרים, גם יצרנים "מסורתיים", שלא לומר אייקוניים, כמו הארלי דוידסון ורויאל אנפילד שואפות להתקדם ולקחת נתח יפה מעוגת מכירות אופנועי המיינסטרים העולמית, לכן חושפות היצרניות דגמים חדשים ומודרניים יותר בכל שנה. רויאל אנפילד שחררה לעולם את דגם ההימליאן כיונה, בתקווה שתחזור עם עלה זית, וזה באמת עבד, לכן אחריו הגיעו גם דגמי ה-650 קונטיננטל GT ואינטרספטור, וכשאלו הצליחו החליטו בהודו לקצוץ את השורשים בכדי להמריא ליעדים חדשים.

היצרנית ההודית תחשוף בקרוב דגם חדש – זאת לאחר שהפסיקה את יצורו של הבולט 500 הוותיק, איתו היא מזוהה יותר מכל – אך ברחבי הודו וגם בעולם המערבי מנסים להבין איזה אופנוע זה יהיה – בלי הצלחה.

האופנוע, שנקרא כרגע J1D, יהיה ככל הנראה קרוזר או דו"ש, אולי בכלל אופנוע עירוני פשוט, הוא יצוייד במנוע בנפח 350 סמ"ק או שדרוג של ה-500 הישן, אולי מנוע ה-410 של ההימליאן או אולי בכלל מנוע ה-650 טווין, אך לגבי השם ישנה הסכמה חד משמעית – מטאור, או שזה יהיה האנטר, שֵרפה, פליינג פלי (פשפש מעופף) או רודסטר, אולי בכלל יהיה ת'אנדרבירד חדש.

ההודים שומרים את הקלפים קרוב לחזה וגם במדינה ענקית עם יותר ממליארד איש הסוד נשאר שמור. אנחנו נאלץ לחכות עד לחודש הבא, בתקווה שהכל יתקיים כרגיל והקורונה לא תשנה תוכניות, בכדי לגלות מה יהיה האופנוע החדש של היצרנית ולאן תתקדם החברה.

כל החדשות המוטוריות ישירות ל-WhatsApp

תגובה אחת ל איזה אופנוע חדש תחשוף רויאל אנפילד?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל