fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
MV קוביה

אחרי 26 שנים נשיא הארלי דוידסון הולך הביתה

אחרי 26 שנים נשיא הארלי דוידסון הולך הביתה

מערכת מוטו

צילום: יח"צ

זה לא סוד שלהארלי דוידסון ירידה ארוכה במכירות. זה התחיל כבר בשנת 2012, ולאחר שב-2019 עברו בחברה ממילווקי שנה קשוחה במיוחד, הגיע הזמן לצעדים קשים – בהארלי מודיעים שהמנכ"ל והנשיא מאט לבטיץ' הולך הביתה, אחרי 26 שנים בחברה.

לבטיץ' בן ה-55 היה ממובילי תוכנית 'More Roads' של הארלי שבמסגרתה הגיע ה-LiveWire החשמלי וגם ההחלטות להשקיע בעוד כלים חשמליים ובסגמנטים חדשים כמו אדוונצ'ר ונייקד. מהארלי נמסר כי הפיטורים הם החלטה משותפת של לבטיץ' והחברה. מי שייכנס למגפי הרכיבה הגדולים של לבטיץ' הוא יוכן זייץ שימונה גם לתפקיד יו"ר הוועד המנהל של החברה. זייץ היה אחד ממובילי פרויקט ה-LiveWIre, ודחף חזק מאוד כדי לראות אותו מגיע לייצור, ובקדנציה הקודמת שלו נחשב לאחד הגורמים המרכזיים בתחייה המחודשת של מותג הספורט פומה.

התקופה הקרובה תהיה מכרעת בעבור אחד ממותגי האופנועים הוותיקים והמוכרים בעולם, שלאחר השקעות אדירות של זמן וכסף הוא ייכנס לזירות חדשות בהן לא היה בעבר – זירות שאמורות לסייע לו לחזור ולהוביל את טבלאות המכירות ולהכניס לחברה הרבה מזומנים. אין ספק שלנשיא והמנכ"ל החדש זייץ ולשאר קברניטי החברה, מחכה הרבה מאוד עבודה.

מאט בפגישה עם הנשיא טראמפ במסגרת תוכנית '100 הימים הראשונים'

10 תגובות ל אחרי 26 שנים נשיא הארלי דוידסון הולך הביתה

  1. עד שנות ה2000 התקשורת האישית(לא היה אינטרנט זמין בכל כף יד) בעולם היתה די מוגבלת.
    אז חברה עם אופנועים מופרכים כמו הרלי דיוידסון יכלה להתפרנס מחובבי אופנועים איטיים, כבדים, לא יציבים, רועשים, נוטפי שמן וצרכני דלק עם עלויות אחזקה בשמיים. התקשורת והמידע זורמים היום בקלות שלא היתה מציאותית עד עתה ואנשים גילו שהבלוף הזה שנקרא "אופנוע עם נשמה", זו דרך להסביר בעלות על חרא שכל כוחו הוא ברושם ותשומת הלב שהוא מושך, בבחינת "לא משנה מה יכתבו עלי-העיקר שיאייתו נכון את השם"!!!
    וזה לא אשמת המנכ"ל האומלל, המציאות התנגשה בהארלי דיוידסון בגלגל הקדמי.
    בעצם, יכול להיות שהמנכ"ל הזה חכם, וברח בזמן, שיאשימו את האומלל הבא…

    • צודק במאה אחוז… אופנועים עם טכנולוגיה של ימי הביניים ומשקל של טנק שרמן.

  2. אבל אתם עדיין מסובבים את הראש שאתם רואים אחד כזה ברחוב נכון? אז סימן שזה עובד,
    דבר שני תחשבו טוב ותחפרו טוב טוב בראש מה האופנוע הראשון שגרם לכם לחשוב על אופנו כדרך חיים גם אם לא תודו זה זה יהיה הארלי.

    • אכן, נסובב את הראש.
      גם אם יעבור הומלס נפוח בטן, עירום, מסריח ומפליץ ברחוב, נסובב את הראש-מרחמים או גועל.
      אם יחס סביבתי אתה מחפש-קח שלט וכתוב עליו באותיות ניקל: "שופוני יא נאס=הביטו בי, הו אנשים". או שתכתוב עליו: "אני ישראלי חסר חיים ומזדקן בלבנט, ואני מנסה לדמיין שאני אמריקאי מטומטם שרוכב במרחבים האינסופיים טקסס…. אופסי, של גוש דן…" ואז מובטח לך שכולם יסתכלו עליך יותר זמן-אפילו תקבל אייטם בחדשות, ויקראו לך "לירן חולצה ניקל".
      לשים יותר מ180,000 ש"ח רק כדי שאסתכל עליך?
      פתטי.
      אפילו אני לא מחשיב את העניין שלי בך כל כך ביוקר. ותאמין לי, אני מעריך את עצמי הרבה יותר ממה שאתה מעריך את עצמך…
      תתבגר!!!

  3. הארלי לא מייצרים אופנועי ספורט קיצון ששם הטכנולגיה חייבת להיות המילה האחרונה. הארלי מייצרת משהו שהוא דרך חיים והמנועים המודרנים שלהם כבר מזמן לא נוטפי שמן (משנות ה- 80 שעברו למנועים מאלומיניום). יש להארלי היום מגוון אופנועים במחירים שונים וגם המתחרים שלהם באופנועי התיור גובים סכום נכבד מאוד על האופנוע. מה שכן צריך לעשות זה למצוא את הדרך לחבר את הקהל היותר צעיר למותג על ידי גיוון סוגי האופנועים ואת זה הם לא השכילו לייצר מספיק בזמן ומספיק מהר (והם כבר משנים כיוון)

    • זה בזכות שהקהל הצעיר היום מתוחכם יותר מהזקנים המדמיינים שהיו הלקוחות של הרלי.

  4. לכתום…מה שרשמת לא מקנה ליצרן עדיין זכות קיום רלוונטית בשנת 2020…
    22 שנים מאוחר מדי למנכל האומלל…

    • תראה את התגובה מתחתי ותבין את הפואנטה

  5. אבל אתם עדיין מסובבים את הראש שאתם רואים אחד כזה ברחוב נכון? אז סימן שזה עובד,

    צודק

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל