fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
HJC
סטפן

אופנוע סלב: חברת ARCH של קיאנו ריבס

אופנוע סלב: חברת ARCH של קיאנו ריבס

אביעד רייס

צילום: יצרן

למי שעדיין לא מכיר – שירשום לעצמו נקודה שחורה בפנקס כי באמת שהגיע הזמן. קיאנו ריבס הוא אחד מכוכבי הקולנוע המוכרים בעולם ו"פריק" של מוטוריקה, ויש לו אפילו חברת אופנועים משלו, ARCH שמה, הממוקמת בלוס אנג'לס. 

ריבס – חמד של בחור…


ל"קשת" (כמה שזה נשמע לא משהו בעברית) שלושה דגמים עם מנועים ענקיים. האופנועים לא מיוצרים בפס ייצור שמייצר כמויות – כל אופנוע מיוצר כאשר הלקוח מזמין אותו במיוחד ובזכות כך הארגונומיה ונגיעות העיצוב המיוחדות נבחרות ומשתנות על פי ההעדפות האישיות של הלקוח, ולא זהות בין דגם אחד למשנהו.

 

ב-ARCH מציעים את ה-METHOD 143 – אופנוע סופר-נייקד בעיצוב עתידני-קיצוני (קצת קשה להתגבר על המטריקס, הא קיאנו?) עם שלדת קרבון-פייבר (!) מנוע 2,343 סמ"ק, חישוקים בעיצוב "טורבינה" מקרבון-פייבר גם כן, מערכת פליטה מטיטניום של SC PROJECT, כנפי קרבון-פייבר גוף אלומיניום ועוד. הייצור מוגבל ל-23 חתיכות בלבד ונדרשים כ-90 ימי עבודה על מנת לייצר את ה-143 שמורכב כולו כמובן בעבודת יד.

בהשוואה ל-METHOD, ה-1S הוא כבר כלי "רגוע" יותר אך גם בקרוזר הזה נמצא מפרט אקזוטי לא פחות הכולל מנוע וי-טווין מוזרק דלק בנפח 2,032 סמ"ק, שלדת פלדה משולבת אלומיניום, זרוע אחורית מאלומיניום, מתלי אוהלינס, חישוקי קרבון פייבר, צמיגי מישלין Power RS ועוד.

דגם ה-KGRT-1 שמתחדש לקראת 2020 הוא הפאוור-קרוזר השני בארסנל הדגמים של החברה של ריבס. הוא בעל אותו מנוע וי-טווין כמו ב-S1 ומצויד במערך מתלים שנוצר בשת"פ של ARCH ואוהלינס במיוחד בעבור האופנוע הזה. חישוקי קרבון כלולים כמובן גם בעסקה, מסנן אוויר משופר של K&N, מפלט מקרבון ועוד. כמובן שאין כמעט רכיב סטנדרטי באופנועים של ריבס: השלדות, גלגלי השיניים, כידונים, מנופים, לוחות תצוגה, חלקי אלומיניום וקרבון ועוד ועוד – כולם מרכיבים יחד אופנועים ייחודיים שנתפרים על פי טעמם האישי של הלקוחות המבוססים של ARCH.

 

כל לקוח מאושר יקבל עם השלמת בניית האופנוע קיט רוכש מיוחד בקייס מאלומיניוםהכולל בתוכו מפתח "מאסטר" לוחית עם מספרו של האופנוע ותאריך הלידה ואפילו אלבום תמונות סטודיו של תאריך הבנייה. מדהים.

המחירים לא שווים כמובן לכל כיס – כאשר מחירו של ה-KGRT-1 מתחיל מ-78,000 דולרים בארה"ב.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל