fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
MV קוביה

אופנועי השנה 2019 של מגזין מוטו

אופנועי השנה 2019 של מגזין מוטו

שנה עמוסת אופנועים (בעיקר אדוונצ'רים) עברה על השוק הישראלי, נפחי הביניים התחזקו, מחיר האופנוע הממוצע ממשיך לרדת (בכ-2,000 ₪, אותה המגמה כבשנה שעברה), כניסת יצרנים חדשים כמו FB מונדיאל, CF מוטו, מטרו החלה לייבא את אופנועי זירו וחתכה מחירים, נורטון חזרה לארץ והטימקס שבר שיאי מכירות עם הדגם החדש.

את 2019 התחלנו כמה חודשים לפני ינואר, כבר באזור נובמבר 18', עת נחשפו דגמים חדשים בתערוכות הרכב, אנחנו ביקרנו במילאנו וזכינו לפגוש את הדגמים החדשים רגע לפני שהם מגיעים לארץ, סדרת 500 החדשה של הונדה יחד עם ה-650R החדשים, ימאהה טנרה לצד הניקן GT, אולם מרהיב של ב.מ.וו, דוקאטי ו-Wow – מה היה לנו ב-MV אגוסטה. מי שלא היה בתערוכת מילאנו לא יבין את ההתרגשות.

עם כל ההתרגשות הזאת חזרנו לארץ ומיד הוצפנו בהשקות מקומיות, וגם כמה עולמיות בניכר, של הכלים שראינו לפני רגע במילאנו, רכבנו עליהם, התרגשנו מהם, עוד דגמים הגיעו במהלך 2019 לישראל וכמה הגיעו ממש אחרי שסיימנו לבחור ובזמן ששורות אלו נכתבו; אז דגמי האפריקה טווין החדשים, ימאהה טימקס 560, נורטון שהגיעו ממש ממש הרגע – אתם תשתתפו בתחרות אופנוע השנה של מגזין מוטו, אבל בשנה הבאה – 2020.

יאללה, כתבנו מספיק – לבחירה הראשונה:

 

נתחיל בסופרבייק של הסופרבייקים, הקיצון של הקיצון, האופנוע שעשה מהפכה בסוף העשור הקודם הגיע שניה לפני סוף הנוכחי בשביל להזכיר לנו שהוא "הכי הכי", והוא לגמרי כזה.

ב.מ.וו S1000RR

צילום: אסף רחמים

 


 

הרבה אדוונצ'רים חדשים הגיעו השנה לישראל, רובם בנפח ביניים ועם תג מחיר נמוך מ-100,000 ₪, את כולם אהבנו, מאוד, אבל אחד הצליח להותיר על כל רוכבי המערכת רושם ולפשפש בחשבונות הבנק אחר ממון לרכישתו.

ימאהה טנרה 700

צילום: רונן טופלברג

 


 

האמנתם שבבחירת אופנועי השנה 2019 יהיה אופנוע עם תג מחיר נמוך מ-40,000 ₪? גם אנחנו לא, אבל אז רכבנו עליו והבנו שלא צריך הרבה יותר מזה, ומי שהפרוטה לא מצויה בכיסו, או מי שרוצה להשאיר אותה שם, ימצא בו פרטנר מושלם.

CF מוטו 650MT

צילום: אריק רוזנבלום

 


 

וואו כמה חיכינו, יואו כמה התרגשנו, ויא אללה איך נהננו, לא חשבנו אפילו שזה יהיה קרוב לזה, כמה כייף, איזה ערימות של סטייל ואיזו התנהגות משובחת יכולה להיות לאופנוע אמריקאי, מישהו עשה כאן משהו נכון.

אינדיאן FTR1200S

צילום: אריק רוזנבלום

 


 

דווקא משהו בניגודיות שבין העיצוב המרשים ומסובב הראשים לבין הצניעות שיש בו, אופנוע נשלט, נעים ולא מאיים, קסם לנו. רכבנו עליו בהשקה העולמית בספרד ורצינו להמשיך לרכב עליו עד לישראל, למזלנו לא עבר זמן רב והוא כבר החל להסתובב ברחובות תל אביב.

הונדה CB650R

צילום: הונדה

4 תגובות ל אופנועי השנה 2019 של מגזין מוטו

  1. בסעיף הטנרה 700 , " תג מחיר הנמוך מ40 אשח"??? במדינות נורמליות בהחלט כן ,אבל ישרעהל מעולם לא הייתה נורמלית.

    • אתה מתבלבל הסי אף מוטו זה מה שרשום עליו מתחת ל 40

  2. ה40k מתייחס ל Cf moto ולא לטנרה שנמצא בקטגוריה של פחות מ100k. חבל שבנושאי בטיחות לפחות לא מורידים מיסוי על ציוד נורמלי.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל