fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר

F1 סוצ'י גריד: בוטס יזנק ראשון כשהמילטון לצידו

F1 סוצ'י גריד: בוטס יזנק ראשון כשהמילטון לצידו

מיקי כהן

צילום: יח"צ

Q1 יוצא לדרך מבלי שנדע אם המוכניות של רדבול יבצעו אפילו הקפה אחת. בקבוצה, שבעיות האמינות רודפות אותה, החליפו חלקים ביחידות הכח של שתי המכוניות, גם בשל ורשטפן וגם של ריקארדו ועל כך יאלצו לזנק מסוף הטור. בסופו של מקצה, קובעים שני הנהגים זמן מספיק טוב על מנת לעבור ל-Q2. מי שמצליח לקלקל לכולם את ההקפה האחרונה בניסיון לעבור ל-Q2 הוא סירוטקין המקומי שמסבסב את הוויליאמס בפניה 9 ומוציא את הדגל הצהוב שמורה לכל שאר הנהגים להאט, מה שמוציא את סטרול, ואנדורן, אלונזו, הארטלי וכמובן את עצמו, מחוץ ל-Q2.

Q2 מתאפיין אך ורק באסטרטגיה ולא בתחרות. לא רדבול עם ורשטפן וריקארדו, לא גאסלי בטורו רוסו, יצאו לבצע הקפות במקצה הזה ולא רק בגלל בחירת הצמיגים לזינוק מחר אלא גם בגלל עונש על מקומות בזינוק בגלל החלפת חלקים ביחידת הכח שהוחלפו במכוניות. רנו, היחידה שהחליטה לא להוציא לשום הקפה את המכוניות שלה אך ורק על מנת לאפשר להולקנברג וסיינז, את בחירת הצמיגים לזינוק מחר. ההחלטות הללו נבעו בעיקר אחרי התוצאות במרוץ הקודם בו אף נהג מלבד נהגי הקבוצות המובילות, לא זכה בנקודה בסיום המרוץ, בעיקר בגלל הצמיגים, מלבד הולקנברג שעקף את סירוטקין לקראת סוף המרוץ.

בחזית, אין חדש. המילטון ממשיך לשלוט במקצה כשבוטס מאחוריו, פרארי משמשים עדיין ככינור שני.

Q3 ובפרארי מנסים לפצח את ההקפה של מרצדס ולא מצליחים. הקרב על העמדה הבכירה בזינוק מתרכזת בין בוטס להמילטון שבמהלך כל המקצה קובע את ההקפות המהירות ביותר. בהקפה האחרונה נראה היה כאילו המילטון מוצא את המהירות על מנת לקחת את העמדה הבכירה לזינוק מחר, אבל המילטון לוחץ את המכונית מעט יותר מידי ומוותר על ההקפה מה שמותיר בוטס בעמדה הראשונה. פרארי לא מצליחים למצא את המהירות המספיקה ויזנקו רק מהשורה השניה.

עם פרישתם של רנו ורדבול ממקצה הדרוג, נשארו עוד שישה מקומות בחזית ומי שמנצל את ההזדמנות אלו קבוצות שלרוב מכניסות בקושי נהג אחד לעשירה הראשונה, הפעם גם האס, רייסינג פוייט פורס אינדיה וגם סאובר, מכניסים את שני הנהגים שלהם לעשיריה הראשונה.
אין ספק שמחר יהיה מעניין בסוצ'י.

סדר הזינוק למחר בשעה 14:10:
1. ואלטרי בוטס
2. לואיס המילטון
3. סבסטיאן וטל
4. קימי רייקונן
5. קווין מגנסון
6. אסטבאן אוקון
7. שארל להקלר
8. סרחיו פרז
9. רומן גרוז'אן
10. מרקוס אריקסון
11. מקס ורשטפן
12. דניאל ריקארדו
13. פייר גאסלי
14. קארלוס סיינז
15. ניקו הולקנברג
16. ברנדון הארטלי
17. פרננדו אלונזו
18. סרגיי סירוטקין
19. סטופל ואנדורן
20. לאנס סטרול

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל