fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה

F1: אלילת המזל נצבעה אדום באוסטרליה

F1: אלילת המזל נצבעה אדום באוסטרליה

מיקי כהן

צילום: יח"צ

זינוק מצויין של שלישית החוד כאשר מגנסון מצליח לעבור את ורשטפן בפניה הראשונה לאחר שורשטפן נחסם ע"י וטל ונאלץ להאט, רייקונן מנסה לתקוף את המילטון בפניה 3 ולא צולח. בסוף ההקפה הראשונה, נכנס הארטלי להחליף לצמיגים הרכים מתוך תקווה שהם יספיקו על לסוף המרוץ וכך, באמצעות אסטרטגיה, יצליחו בטורו רוסו להרוויח כמה מקומות.

הקפה שישית ובפניה 13 מתסיים מרוץ הגרנד פרי הראשון של סירוטקין מוויליאמם שפורש עם בעית בלמים ומייד אחר כך, נכנס אריקסון לרחבת הטיפולים ומדווח על בעיה הידראולית בהגה ופורש.

10 הקפות נלחם ורשטפן ומנסה לעקוף חזרה את מגנסון, עד שהוא מאבד ומסבסב את הרדבול שלו בפניה מס' 1 – מאפשר לגרוז'אן, ריקארדו והולקנברג לעקוף ומוצא את עצמו במקום השמיני.

הקפה 16 ולטורו רוסו של גאסלי נמאס מהחום של המסלול והוא מדדה לרחבת הטיפולים, להמשיך ולראות את המרוץ משם.

הקפה 19 ורייקונן פותח את סבב החלפת הצמיגים ומחליף מצמיגי האולטרה רכים לאלו הרכים ויוצא למקום השלישי, לפני מגנסון במכונית ה-האס. מרצדס נותנת מענה להחלפת הצמיגים של רייקונן ומכניסה מייד את המילטון להחלפת צמיגים לרכים – בדיוק כמו בפרארי של רייקונן.

22 הקפות החזיק מגנסון מעמד במקום הרביעי לפני שנכנס להחלפת צמיגים ובגלל טעות של אחד המכונאים שלא הרכיב את הגלגל האחורי השמאלי כמו שצריך, נאלץ מגנסון להחנות את ה-האס שלו בצדי הדרך. 2 הקפות מאוחר יותר וגם ה-האס של גרוז'אן נעצרת בצד המסלול והפעם בגלל חיבור לא תקין של הגלגל הקדמי השמאלי ומחייבת את מנהלי המרוץ להוציא את מכונית הבטיחות הוירטואלית – מה שמאפשר לנהגים שלא החליפו מציגים, להכנס ולהחליף צמיגים. וטל מנצל את המצב ובחסות התקנות של ה-FIA, מחליף צמיגים ויוצא לפני המילטון. מנהלי המרוץ מחליטים להוציא מכונית בטיחות אמיתית למסלול על מנת לאפשר את הוצאת המכונית של גרוז'אן.

הקפה 32, מכונית הבטיחות יורדת והמרוץ מתחדש. וטל מוביל לפני המילטון, רייקונן, ריקארדו, אלונזו שבמקום החמישי, ורשטפן, הולקנברג, ואנדורן במקלארן השניה, בוטס וסיינז.

10 הקפות לסיום המרוץ ודבר לא השתנה. וטל פותח פער קטן של שתי שניות על המילטון, חמש שניות אחר כך, רייקונן ממשיך להתגונן מפני ריקארדו ו-10 מאחור, מתנהל קרב על המקום החמישי בין אלונזו, ורשטפן, הולקנברג, בוטס ו-ואנדורן.

עד לדגל השחמט נשמר הסדר למרות ניסיון אחרון של ריקארדו לעבור את רייקונן ולעלות למדרגה השלשית בפודיום.

 

עשרת המקומות הראשונים:

  1. סבסטיאן וטל
  2. לואיס המילטון
  3. קימי רייקונן
  4. דניאל ריקארדו
  5. פרננדו אלונזו
  6. מקס ורשטפן
  7. ניקו הולקנברג
  8. ואלטרי בוטס
  9. סטוםל ואנדורן
  10. קארלוס סיינז 

מנהלי המרוץ החליטו לאפשר השנה שלושה אזורי DRS. במסלול שקשה מאוד לעקוף, ראינו בתחילת המרוץ כמות גדולה יותר של עקיפות מאשר היו בכל המרוץ בעונה הקודמת.

מרכז השדה התאפיין בשלוש קבוצות בעלות מנוע רנו, מקלארן, רדבול ורנו. מעניין היה לראות את הבדלי השלדות בין הקבוצות המראות כי ההבדלים אינם גדולים כל כך וכל קבוצה בעלת מנוע רנו, יכולה להגיע לתוצאות טובות.

אכזבת המרוץ היא, ללא ספק, פורס אינדיה. הקבוצה שסיימה במקום הרביעי בעונה הקודמת והיתה הטובה מהיתר, נראית כמו צל של עצמה ולא הצליחה להכניס, מאז 2009, אפילו מכונית אחת לנקודות. נראה שעם הורדת חלק מהצבע הורוד של הקבוצה, ירדה גם חלק מהמהירות.

האם מה שקרה בעונה הקודמת בה וטל ניצח באוסטרליה אבל המילטון לקח את האליפות, יקרה גם העונה?

האם מקלארן תמשיך באותו הקצב ואולי תצליח אפילו לגנוב פודיום או יותר מזה?

האם זו מעידה חד פעמית לפורס אינדיה?

האם התפנו מקומות עבודה בהאס או שהמערכת האלקטרונית תוחלף?

מעט מהתשובות נקבל בעוד שבועיים בבחריין.

 

טבלת אליפות היצרנים:

  1. פרארי – 40
  2. מרצדס – 22
  3. רדבול – 20
  4. מקלראן – 12
  5. רנו – 7
  6. פורס אינדיה – 0
  7. סאובר – 0
  8. וויליאמס – 0
  9. טורו רוסו – 0
  10. האס – 0

טבלת אליפות הנהגים:

  1. סבסטיאן וטל – 25
  2. לואיס המילטון – 18
  3. קימי רייקונן – 15
  4. דניאל ריקארדו – 12
  5. פרננדו אלונזו – 10
  6. מקס ורשטפן – 8
  7. ניקו הולקנברג – 6
  8. ואלטרי בוטס – 4
  9. סטופל ואנדורן – 2
  10. קארלוס סיינז – 0

 

גלריה

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל