fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

F1 אבו דאבי גריד: שוב המילטון ושוב מרצדס

F1 אבו דאבי גריד: שוב המילטון ושוב מרצדס

מיקי כהן

צילום: יח"צ

בפעם האחרונה לעונה, Q1 יוצא לדרך בשעת אחר צהרים המאוחרות ובמזג אוויר יבש, אלונזו במקצה הדרוג האחרון שלו בפורמולה 1, בנתיים, מבצע הקפה מספיק מהירה בכדי לעלות ל-Q2. אולי כיפוף הראש שביצע אלונזו כמו אצן לפני קו הסיום, עזר לו. דרמה קטנה נרשמה כאשר גאסלי מאבד את המנוע ממש ביציאה מהפניה האחרונה ומאבד סיכוי לעלות לשלב הבא במקצה הדרוג. כמוהו, גם סטרול והארטלי לא עוברים ל-Q2. ועוד שני נהגים מסיימים את מקצה הדרוג האחרון בחייהם בפורמולה 1, ואנדורן וסירוטקין.

בעוד שהמילטון קובע שיא מסלול חדש שאף אחד לא מצליח להתקרב אליו, לאלונזו לא עוזרות שום תנועות גוף והוא מסיים את המקצה במקום ה-15. ריקארדו ניצל בעור שיניו ומצליח לקבוע את הזמן העשירי בטיבו בעוד שפרז, מגנסן, אריקסון וסיינז כבר מתכוננים למרוץ מחר.

המילטון ממשיך לשבור שיאי הקפה פעם אחר פעם ומקבע את עצמו שוב כמזנק מהעמדה הבכירה, בפעם ה-11 העונה. בוטס מצליח ברגע האחרון לקבוע את השני בטיבו. פרארי מצליחים לקבוע זמנים שמאפשרים להם לזנק מהשורה השניה בעוד שברדבול, מעולם לא הצליח ורשטפן לקבוע זמן יותר טוב מריקארדו במסלול באבו דאבי וגם הפעם זה לא קרה. הפעם הטוב מהשאר היה גרוז'אן אולם להקלר לא רחוק מאחוריו.

סדר הזינוק למחר בשעה 15:10:
1. לואיס המילטון
2. ואלטרי בוטס
3. סבסטיאן וטל
4. קימי רייקונן
5. דניאל ריקארדו
6. מקב ורשטפן
7. רומן גרוז'אן
8. שארל להקלר
9. אסטבאן אוקון
10. ניקו הולקנברג
11. קארלוס סיינז
12. מרקוס אריקסון
13. קווין מגנסון
14. סרחיו פרז
15. פרננדו אלונזו
16. ברנדון הארטלי
17. פייר גאסלי
18. סטופל ואנדורן
19. סרגיי סירוטקין
20. לאנס סטרול

 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל