מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
מונדיאל MENU
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
עופר אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
תמוז
פרפקט קוביה שמאל
לרט
מוטוליין עפולה
סטפן
ברקום שמאל
קריפטונייט
KTM עליון קוביה
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
סטומפ
מתלה לקסדה
HJC
מונדיאל קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
הארלי שמאל

F1: אסטרטגיה עדיפה של מרצדס נותנת להמילטון את הניצחון

F1: אסטרטגיה עדיפה של מרצדס נותנת להמילטון את הניצחון

צילום: יח"צ

כתב: מיקי כהן

זינוק מצויין של וטל ישירות למקום הראשון בפניה 1, מגע בין בוטס לרייקונן, שולח את רייקונן ישירות לורשטפן ואת שני האחרונים, להמשיך לראות את המרוץ מעמדת הבקרה.

 

מסה נותן "קטנה" לאלונזו ושולח אותו לדשא. אלונזו מתאושש אך יורד למקום ה-11, בתום 10 הקפות, וטל מוביל בפער של 2.5 שניות לפני המילטון, בוטס, ריקארדו, שני הפורס אינדיה של פרז ואוקון.

 

וטל הראשון מחבורת החוד להכנס ולהחליף צמיגים לרכים שוב ויוצא במקום הרביעי מאחורי ריקארדו וישר מקבל הוראה מהקבוצה ללחוץ הכי חזק שהוא יכול. ווטל, עוקף את ריקארוד ומגיב בסדרה של הקפות מהירות.

המילטון נכנס להחלפת צמיגים ולוקח את הצמיגים הבינוניים. וטל מגיע מאחורי בוטס והאחרון מצליח להדוף התקפות של וטל ומאפשר להמילטון לסגור את הפער עד ל-5 שניות. וטל במהלך מבריק, מצליח לעקוף את בוטס בהקפה ה-25.
במסלול שהעקיפה בו קשה עד כמעט בלתי אפשרית, 

לשם שינוי, המכונית של סטופל לא פרשה בגלל תקלה אלא בגלל מגע עם מסה, בהקפה ה-37, כאשר סגר סטופל למסה את ההדרך והקפיץ את מכונית הבטיחות הוירטואלית. המילטון מנצל את המצב ונכנס להחליף שוב צמיגים, הרכים, 30 הקפות לפני סוף המרוץ ממש עם סיום מכונית הבטיחות הוירטואלית. פרארי מגיבים מייד ומכניסים את וטל להחליף לצמיגי בינוניים ומצליחים להוציא את וטל ממש על האף של המילטון ובמאבק בפניה הראשונה, וטל דוחק את המילטון מחוץ למסלול ומצליח לשמור על המקום הראשון. 2 הקפות עוברות ובהפקה ה-39 בוטס מפוצץ מנוע ופורש.

המילטון עם הצמיגים הרכים יותר ועם אופצית ה-DRS, עובר את וטל ולוקח את ההובלה, וטל בתגובה בקשר: "כמו רכבת, לא יכולתי לעשות כלום" התשובה שקיבל "לא נורא, המילטון יסבול מהצמיגים לקראת הסוף", אבל זה לא קרה.

הקפה 50 מתוך 66, המילטון מוביל בכמעת 2 שניות על וטל, ריקארדו שלישי 54 שניות מאחור, פרז ואוקון רביעי וחמישי בהתאמה.

עד לדגל השחמט, לא היו שינויי במיקום הנהגים.
 
עשרת המקומות הראשונים:
1. ואלטרי בוטס
2. סבסטיאן וטל
3. קימי רייקונן
4. סרחיו פרז
5. אסטבאן אוקון
6. ניקו הולקנברג
7. פסקל ורלין
8. קארלוס סיינז
9. דניאל קוויאט
10. רומאן גרוז'אן

 

 

מחווה יפה מאוד היתה כאשר רייקונן פרש, המצלמה תפסה ילד קטן בוכה על כך שגיבורו פורש. כשעה לאחר מכן, הילד נלקח למוסך של פרארי להפגש ולהצטלם עם גיבורו. שאפו למחלקת יחסי הציבור של פרארי.

5 הקפות לסיום המרוץ ואלונזו מתחיל להתעורר ומצליח לעלות 2 מקומות למקום ה-13 ולראשונה העונה, מכונית מקלארן מצליחה לסיים מרוץ שלם.

מדהים לראות את ההשפעה של ליברטי על הנהגים, וטל והמילטון מפרגנים אחד לשני ומספרים שכך צריכים להיות מרוצים. האם זה ימשך גם בעתיד?


במרוץ שבו מספרי 2 של הקבוצות המובילות פורשים, נפתחה הזדמנות לנהגים נוספים לצבור נקודות. האם במונקו נראה זאת שוב?

 

האם ליברטי ימשיכו בהנגשת הפורמולה 1 לקהל שמגיע לצפות במרוצים?
 
בעוד שבועיים במונקו, אולי שם יהיו תשובות.
 
 
אליפות היצרנים:
 
1. מרצדס – 161
2. פרארי – 153
3. רדבול -72
4. פורס אינדיה – 53
5. טורו רוסו – 21
6. וויליאמס -18
7. רנו – 14
8. האס – 9
9. סאובר – 4
10. מקלארן – 0
 
אליפות הנהגים:
 
1.   באסטיאן וטל – 104
2. לואיס המילטון – 98
3. ואלטרי בוטס – 63
4. קימי רייקונן – 49
5. דניאל ריקארדו – 37
6. מאקס ורשטפן – 35
7. סרחיו פרז – 34
8. אסטבן אוקון – 19
9. פיליפה מאסה – 18
10. קארלוס סיינז -17
11. ניקו הולקנברג – 14
12. רומן גרוז'אן – 5
13. קווין מגנסון  – 4
14. דניאל קוויאט – 4
15. פסקל ורלין – 4

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל