מחירון אופנועים מוטו - בגרסא דיגיטלית, בחנויות ובעסקים

קיוואי בנלי
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
KTM MENU
אבניר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
שרקו
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
אופנוסנטר קוביה שמאל
KTM עליון קוביה
סטומפ
רפידו
רוית דדוש עליון
לרט
תמוז
1 על 1
פרפקט קוביה שמאל
KTM שמאל
ברקום שמאל
HJC
הארלי שמאל
מתלה לקסדה
אינדיאן קוביה שמאל

סאנדרלנד וק.ט.מ מנצחים את ראלי דקאר 2017

סאנדרלנד וק.ט.מ מנצחים את ראלי דקאר 2017

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

ראלי דקאר 2017, ה-39 במניין והשמיני במהדורה הדרום אמריקנית, הסתיים הבוקר בבירת ארגנטינה, סיימו 97 אופנועים מתוך 177 שהחלו את הראלי ב-2.1.2017 בפראגווי, מספר יפה מאוד בהתחשב בקשיים המשמעותיים שכפו מזג האוויר ובעיקר הקרקע הבוצית. 

מי שחש בטעם חמוץ ועניין מוגבל מכול הראלי הזה ולא בגלל שלא היו ישראלים – כנראה אינו לבד, היה זה אחד מהמירוצים הפחות מעניינים בארבע עשורים של דקאר. כבר ביום הרביעי נעצבנו להבין שתחרות כמעט ולא תהיה לאחר שרוכב הונדה החזק ביותר, הספרדי חואן בראדה בורט הרוכב הטוב השנה בהפרש גדול, חטף עונש של יותר משעה בגלל טמטום של קבוצת הונדה שאפשרה לרוכבים שלה לתדלק במקום אסור, ובמקביל התרסק מנצח השנה שעברה טובי פרייס ויצא מהתחרות; אלה בצירוף לחולשה של רוכב ק.ט.מ החזק פולקנר מאתיאס שנזקק לזמן רב כדי להתעורר אפשרו לסאם סאנדרלנד בן 27, בסך הכול בדקאר השלישי שלו, לזנק להובלה בזכות ניצחון אחד ויחיד בסטייג' 6, ליהנות מהיעדר תחרות עם רזרבה של זמן שאפשרה לו לרכב על בטוח, לעיתים לסיים 12 ועדיין להוביל, כלומר תכלס כבר בשבוע הראשון נגמר הראלי. 

מעבר לכך וכתוצאה מהיערכות לא מספקת של המארגנים למזג אוויר כול כך גרוע, הפך המירוץ למאבק יום יומי של עבירות לצוותי התמיכה, הרפואה, השירותים שנתקעו שוב ושוב ושאבו הרבה מתשומת הלב של המארגנים, משאבים, ובסופו של דבר היה לסיבה בגינה בוטלו יומיים שלמים מתוך העשרה. 

נחזור לדקאר 2018 בתקווה שיהיה מעניין יותר וגשום פחות.


http://www.doogri.co.il/MainSite/ContentInfo.aspx?ContentID=5134


http://www.doogri.co.il/MainSite/ContentInfo.aspx?ContentID=5134





גלריה

תגובות

אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל