fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
HJC
סטפן

סאנדרלנד וק.ט.מ מנצחים את ראלי דקאר 2017

סאנדרלנד וק.ט.מ מנצחים את ראלי דקאר 2017

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

ראלי דקאר 2017, ה-39 במניין והשמיני במהדורה הדרום אמריקנית, הסתיים הבוקר בבירת ארגנטינה, סיימו 97 אופנועים מתוך 177 שהחלו את הראלי ב-2.1.2017 בפראגווי, מספר יפה מאוד בהתחשב בקשיים המשמעותיים שכפו מזג האוויר ובעיקר הקרקע הבוצית. 

מי שחש בטעם חמוץ ועניין מוגבל מכול הראלי הזה ולא בגלל שלא היו ישראלים – כנראה אינו לבד, היה זה אחד מהמירוצים הפחות מעניינים בארבע עשורים של דקאר. כבר ביום הרביעי נעצבנו להבין שתחרות כמעט ולא תהיה לאחר שרוכב הונדה החזק ביותר, הספרדי חואן בראדה בורט הרוכב הטוב השנה בהפרש גדול, חטף עונש של יותר משעה בגלל טמטום של קבוצת הונדה שאפשרה לרוכבים שלה לתדלק במקום אסור, ובמקביל התרסק מנצח השנה שעברה טובי פרייס ויצא מהתחרות; אלה בצירוף לחולשה של רוכב ק.ט.מ החזק פולקנר מאתיאס שנזקק לזמן רב כדי להתעורר אפשרו לסאם סאנדרלנד בן 27, בסך הכול בדקאר השלישי שלו, לזנק להובלה בזכות ניצחון אחד ויחיד בסטייג' 6, ליהנות מהיעדר תחרות עם רזרבה של זמן שאפשרה לו לרכב על בטוח, לעיתים לסיים 12 ועדיין להוביל, כלומר תכלס כבר בשבוע הראשון נגמר הראלי. 

מעבר לכך וכתוצאה מהיערכות לא מספקת של המארגנים למזג אוויר כול כך גרוע, הפך המירוץ למאבק יום יומי של עבירות לצוותי התמיכה, הרפואה, השירותים שנתקעו שוב ושוב ושאבו הרבה מתשומת הלב של המארגנים, משאבים, ובסופו של דבר היה לסיבה בגינה בוטלו יומיים שלמים מתוך העשרה. 

נחזור לדקאר 2018 בתקווה שיהיה מעניין יותר וגשום פחות.


http://motomagazine.co.il/MainSite/ContentInfo.aspx?ContentID=5134


http://motomagazine.co.il/MainSite/ContentInfo.aspx?ContentID=5134





גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל