מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מתחת לשורת MENU מטרו
אינסטגרם
מטרו באנר שמאל הכי עליון
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
קריפטונייט
פרפקט קוביה שמאל
תמוז
מוטוליין עפולה
לרט
לרט
KTM עליון קוביה
ברקום שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
מונדיאל קוביה
סטומפ
הארלי שמאל
מתלה לקסדה

הונדה: פרטים נוספים מה-NSF250R

הונדה: פרטים נוספים מה-NSF250R

צילום: יצרן

ב-2012 תושק קטגוריית גרנד פרי חדשה. הקטגוריה החדשה תחליף את קטגוריית 125הסמ"ק הוותיקה וכיאה לעולם שהולך לצד הירוק שלו, תעשה שימוש במנועי ארבע פעימות ובנפח של 250 סמ"ק. גם שתי הקטגוריות הגבוהות יותר עברו תהליך דומה בעשור האחרון, עת הוחלפו מנועי קטגורית 500 הסמ"ק במנועי 1,000 סמ"ק ארבע-פעימתיים (ולאחר מכן 800 ובשנה הבאה שוב 1,000), ואילו ה-250 הדו-פעימתיים, הוחלפו במנועי 600 סמ"ק ארבע-פעימתיים.
 
השבוע הציגה הונדה את הנציג הרשמי שלה לקטגוריה החדשה, העונה לשם "מוטו 3". הדגם עונה לשם NSF250R, עושה שימוש בבסיס השלדה והמתלים של ה-RS125R, אופנוע הגרנד פרי הנוכחי בקטגורית 125 הסמ"ק הקיימת, אך עם מנוע חדש שתוכנן מהיסוד. הצילינדר היחיד מצופה ניקסיל, ומספק לא פחות מ-47.6 כ"ס ב-13,000 סל"ד. המתלים, כאמור נלקחו מהדגם הקיים, עברו שינויים פנימיים כדי להתאים לקטגוריה החדשה ולאופי העברת הכח מן הסתם, של מנועים ארבע פעימתיים וכמוהם גם השלדה.
 
יש גם דובדבן. מי שיש לו את היכולות להתחרות בקטגוריה החדשה, יוכל להקים קבוצת מירוצים ולרכוש את האופנוע ישירות מהונדה תמורת כ-34,000 דולרים. עלויות החלפים, האחזקה, ההתרסקויות, המשאיות, הצוות, המכונאים והטיסות, לא כלולים במחיר.

5 תגובות ל הונדה: פרטים נוספים מה-NSF250R

  1. כל הכבוד שהצטרף אליכם אייל מוסטש (אמיר שבתאי). אולי תקימו גם איזה פורום…? לא היגיע הזמן לפורום יותר נקי…..? רני.

  2. צריך לשים לו פנס ולזרוק אותו לכביש…הוא יצליח בגדול…
    פיצי.

  3. נו רק נשאר להעלות אותו לכבישי ישראל ופתוח מסלול….
    אסף

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל